Glaad. :-)

Jaaaa!!

Jag ska på sista steget i sthlm på lör på "Casting".
Där ska jag träffa alla som har hand om programmet. Såå jävla kul.
Och därefter får jag veta om jag blir en av de 3 mammor som ska pryda tv 3 i höst. :-D
Hoppas, hoppas och önskar! :-D Spännade som tusan. Kanske träffa ngn på riktigt och bli Kär! Vilket häftig grej!
Det va lixom inte igår man va kär *s*

Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig såhär långt med tanek på alla som söker. Att man har kommit så långt, så tvivlar jag inte på mig själv längre. Vet att jag & Liam är 2 underbara människor som inte är svåra att älska. Tråkigt bara att vissa inte inser det, och inte ser vad dom går miste om. Inga namn.
Så nu har jag min chans att göra nåt stort. Förhoppningsvis så blir man tokkär :-)

Åhhh.

Saknar min älsklade Liam så jag håller på att spricka här hemma. Snackade med honom innan. Han hade kräkt på tåget den stackaren. Förmodligen åksjuk. Putte min. (L)
Han lovade att ringa senare ikväll :-D

Älskar dig min vackra son, du är de bästa som hänt mig!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh vad ball, jag hoppas du kommer vidare. då ska iallafall jag sitta bänkad framför tv:n :)
vet du hur många det e som ska till stockholm, hur många e det kvar ?

Postat av: Jessica

Taaack :-D
Nej, vet inte hur många det, men tydligen va det inte så många :-)
Hihi..

2008-04-16 @ 20:12:22
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Alexandra

Gud vad roligt att höra! Lätt att jag ska följa det! Är glad för din skull! Kramar och lycka till! :D

2008-04-16 @ 23:07:04
URL: http://hanky.se
Postat av: Jessica

Hihi. Tack du :-)

2008-04-17 @ 09:32:18
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Therese Palm

Önskar dig all lycka till!! Hade ju varit superkul!! Tänka att du får vara den första som sätter Vellinge på "Kändis kartan" :) Kram på dig!!

2008-04-17 @ 15:21:23
Postat av: Carro

det therese skrev om att sätta Vellinge på kartan lätt jävligt klockrent :p

2008-04-17 @ 20:48:59
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback