Gårdagen.

Hej alla.

Igår va det en lång dag. Massa massa massa tåg åkande. Rätt drygt när benen börjar krampa och man inte kan somna. Men naturen är ju fin att titta på :-)
Väl framme hittar jag "Äntligen hemma"  bilen, där det sitter en annan mamma med hennes 2 söta barn. Trevliga hela högen. Fick lite visning genom alla tv bolag och honj berättade lite saker och så. Spännande. Sa även att om de inte varit helg så hade studion vimlat av kändisar, hehe. Typisk *s* Aja. Kom dit. Och där sitter lite folk. 4 sationer ska jag besöka innan det hela är klart. Producenter, tekninker, psykologer, "stöttare" osv osv. Fick mkt information om media och press och allt det där. Att oavsett vem som ringde och ville prata, ha intervju eller vad som måste det alltid går vi en tjej från tv3. Vilket man förstår. Iaf..jääättetrevliga människor hela högen.Massor av mat och godis och dricka bjöd dom oxå på, och eftersom jag vid detta lagen inte ätit ngt, så högg ja in, hehe.  Efter allt va klart så hade jag magkänslan "att detta gick ju bra".
Och den känslan är alltid sjukt skön att känna. Men tänker verkligen inte ha stora förhoppningar, för där fanns andra mammor som va helt fantastiska.

Fick veta att nästa vecka ska vi får veta vilka 6 mammor av dessa 10 där va idag som har gått vidare. Det innebär 60% för mig att komma vidare, och jaaa...då 40% att inte komma vidare :-( Håller alla tummar jag har.
Alla utom jag hade med sig sitt/sina barn. Kändes döensamt, ovh saknade honom verkligen när jag såg andra barn i hans ålder.
Sååå om jag skulle ha turen att vara ngn av dessa 6 mammor, så ska vi redan nästa evcka börja spela in dessa "kontaktannonser" som ska sändas på tv 3 i början av Maj. Och där ska då männen välja vem dom skulle vilja dejta i sommar. Fick inte reda på (eller glömde fråga) hur dom gör sen. För det är ju bara 3 mammor på slutet. Hur väljer dom ut de? Dom som får flest ansökning eller? Hmm. Ja, som sagt. Jag hoppas verkligen, men som jag sa tidigare, där va mammor som va både äldre, vackra, smarta och jaa..kan hålla på länge.

Så längtar till telen ringer...

Är ledig idag igen. Ska städa och njuta av ledigheten. Fint väder är det ju oxå, vill träffa Moa, trots jag gjorde de igår, hehe. Direkt jag kom hem från sthlm så körde jag och pappa dit och mös en massa.

Nu väntar ett lååångt bad. Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du kommer med (vilket du borde göra om de inte är helt dumma), så kommer jag få slita mitt hår av frustration för jag har inte tv 3, men you go girl!! =)

2008-04-20 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback