Bokat och klart!

Har nu fått alla uppgifter och biljetter till Sthlm resan på lör. Dom har verkligen fixat allt, och det är gudasnäll av dom.
Tillochmed bussen från Vellinge till Malmö har dom bokat och betalt. :-)

Sååå bussen från Vellinge ska jag ta kl....hör och häpna 06.04  (huue..ryser) *s*. Framme kl 06.39 vid centralen.
Sen går tåget till Sthlm kl 07.14 och är framm 11.40. Gissa vem som ska sova på tåget ;-)
Därefter ska jag röra mig mot Klarabergsviadukten där en tjej som heter Marie ska hämta mig. Jag skulle hålla utkik efter en bil där det står "Äntligen hemma" på, haha. Inte så svårt antar jag :-)
Hon tar mig dit jag ska, och det tar nån timme där, sen kör hon mig till Centralen igen, och där har dom bokat min hemresa. Jag vill egentligen stanna över natten i Sthlm, men det är snordyrt att ta sig hem dagen efter. Är det värt 900 spänn extra för en natt? *Hmm*..Funderar.

Aja, vi får ta de som de kommer.

Ska hem till S idag och titta på film och litta skit. Får köpa nässpray på vägen känns det som. Är sååå förskyld med satans huvudvärk. Pollen?

Ha en trevlig kväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ny läsare

Jag följer din blogg med spänning, du kommer göra riktigt bra tv! : )

2008-04-17 @ 19:27:45
Postat av: Josse

LYCKA TILL HONEY!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback