Yes..fredag!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 13.00 Ska då vara hos min läkare. Få nya mediciner och grejjer.
Efter de så ska jag till stan med lillen, Kamilla och hennes dotter. Jag ska dock inte shoppa har jag lovat mig själv, för det har blivit en hel del :-/
Men dock nya grymma lite större hörlurar till min Mp3. Har ju laddat upp med helt nya låtar, och det blev ju en hel del. Då måste man ha sjutk grymma hörlurar..men måste vara några som sitter där dom ska eftersom jag ska springa och träna med dom. :-)
Vi får se vad dom har.

Japp...ikväll är det vår lilla dubbelträff ;-)
Äta popcorn i mängder..*mumma* Och ha allmänt kul.
Sen efter bio lite senare på kvällen får vi se var jag hamnar..har ju vissa alternativ *s*
Vi får allt se....
Det är iaf med 2 helt underbara människor från jobb. Och en till utomstående, hehe.


Haha..hon e inte klok!
image269



Hahaha..sååå gjuten!!
image270


Hmm, ja man kan ju undra vad jag sysslar med ;-)
image271


Min älskade lillasyster (som liam älskar) ska sova hos mig..så hon passa min pojke tills jag kommer hem.
Dom brukar ha väldigt kul ihop.
Precis som jag ska ha med min syster son/dotter...fan vad jag längtar tills jag blir moster...ska bli världens bästa moster. Kommer såklart ställa upp lika mkt som Jenny gjort för mig med Liam. Med nöje..Saknar ju en lite i familjen så de svider. Hon är i vecka 14 nu, och hennes mage börjar synas smått. Lite sådär bubblig..så jävla sött. Kommer själv ihåg hur de va. Mysigt att se hur ens mage blir allt större och större..den lyckan är obeskrivlig!


Nej, nu ska jag göra vid lillkillen oxå inför dagens händelser.



image272

*Ler*...snyggingar.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hennes ögon ser ut som två gumphål. haha

Postat av: Jessie

Haha, du e störd milla. Kunde du inte "se" ngt annat ist ;-) Puss

2007-09-07 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback