Work, Work!

Åhh..hade t.om en underbar dröm inatt som bara förstördes av att jag skulle jobba. Hela familjen va med, men det vara bara jag som fick åka hem, för jag skulle jobba. Och så vaknar man..tittar på kl..fuck..måste köra om 15 min. Ja..sov visst lite länge idag, men den bjuder jag på.

Idag är det fredag.
Ska självklart ut ikväll...(om jag nu verkligen orkar efter jobb)

Annars är det den stora dagen imorron ist, hehe.
Som vi planerat inför denna lördag..
Får ride dit, men får ta morgontåget hem..
Tur man är ledig på söndagen.

Faaast...fast man är ledig, så är söndagen såå fullbokad :-( & :-)
Måste städa, städa och städa...för att liam kommer hem och delvis för att min blindate från förra veckan kommer oxå ner på söndag. Kuul! Ja. han vill ju se vart detta kan leda..."förhållande", men jag e nog inte riktigt redo för det än..tror jag. Så därför fortsätter jag att träffa honom, och se om han lyckas öppna mitt låsta hjärta!


Nu är lokal fixat inför nyår!

:-)

Måste kila..*örk*

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

I love you bara så att du vet... puss puss

2007-09-14 @ 18:01:29
Postat av: Jessica

I love you to!!
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback