Underbara dag!

image291
Älskar dig!


Va i stan rätt länge med kamilla och dom små.
Helkulig och mysig dag.

Sist med inte minst så fick dom leka av sig ordentligt i pildammarna.
Skitkul tyckte dom såklart det va. Det va ett riiiktigt härligt "vårväder" ute faktiskt. Massa nya utslagna blommor, solen lös och det va väldigt skönt i luften.
Vi skulle på kalas idag kl 17, så va tvungna att dra hem vid 16 tiden.
Kalas blev lyckat med god mat och härligt sällskap med kära familjen.

Har självklat tagit en massa bilder idag! :-)

Kolla:







Detta va på kalaset.
Först bilden. Två av mina underbara systrar och självklart min älskade mamma, och kära Ulf i hörnet.
Andra bilden. Samma systrar..kolla in stora systers mage ;-) Och självklart mitt hjärta!
Tredje bilden. Camilla, härliga Eldar & jenny.
Fjärde bilden. En horomonfylld 14 årig lillsyster..Grattis gumman. Älskar dig!
Sista bilden. Min underbara stjärna. Mätt, trött och belåten, hihi. *Älska*







Har ni hört Brittans nya låt. Gimmi more?
Den e faktiskt rätt grym..bra sound.

Guuud vad jag längtar tills på lör. Och självklart den 27, 28, 29, och 30.e sep. Det blir en härlig helg i sthlm där.
*Längta*

Tack för en underbar dag!

Hörs imorron.

Natti!



image292


*Kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback