Sthlm nästa!






Japp..håller på att packa nu...Ja.."nu" eftersom jag nyss kom hem efter en långdag på mässan...övertrevligt.
Byggde naglar där, köpte en ööööverfet ny klocka. Men ett rött asnyggt Axcent brett band och ett stort ur...Älskar klockor.
Ihh.
Och naglarna blev överfina med lite blommor på och så. Dock inga franska...gillar inte sånna.
Så jag har köpt en hel del grejjer.

Så imorron kl 10.20 går mitt flyg...NERVÖS!! Har flygit många ggr själv innan, men e alltid lika nervös innan.
*Ryser*
Så om jag dör, så måste jag säga Till er som vet att jag älskar er..JAG ÄLSKAR ER!! Och Liam..det finns inga ord för den kärlek jag har till dig!
Och ni andra som hatar mig.."Grattis"

Japp..jag e löjlig...vet..men vafan..tääänk nu om nåt händer!

Höm höm!

:-)

Ska fortsätta packa nu..

Hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback