Skumbanan!

image315



Helluuu.

En underbar dag idag.
Massa lek och bus på funhouse med Liam, Camilla och Eldar.
Massa, massa bus, massa kul!
Jag, syrran och Eldar blev som småbarn igen, och det är alltid lika kul! :-)



Ja, soom ni ser...vi vuxna hade minst lika kul som dom små ;-)

Efter en heeeeelsvettig dag på lekhuset, så drog vi till en fin italiensk resturang och käkade pasta..
Riktigt gott. Fick nån skum..med vodka och grejjer i...men gott va de :-P

image313




Ps: Camillas pojkvän *s*


Nåt som får mig att skratta är att vissa personer tror att jag fortfarande ens tänker på svinet Johan.
Så bara för att jag skrev i ett ända inlägg om paddan, (för att förklara hur människan är) så e jag helt plötsligt kääär igen.
Men snälla stumpor...hör ni hur det låter?
*Rysning*

Ja..som sagt..en underbar dag.

Just nu messas de för fullt i min mobil...en viss person vill komma hit och glo på film, men jag e liiite sådär.
Vill nog bara ta det lugnt ikväll efter dagens trötthet.

Åhh..föressten. Idag hände de nåt speciellt när jag va inne på banken..då där satt en helt ny kille..men OOOJJ va söt/snygg/charmig han va. Blev ju helt röd om kinderna.
Jag fick vibbar att han flörtade med mig andra gången jag va där inne. Och denn gång hade jag lagt på lite make up, haha.. ja veet..så töntigt :-) Men jag ville han skulle hjälpa mig ang sparkonto och grejjer.
Vi höllt på ett tag, och som sagt..han bad mig göra en sak, och då undrar jag ville han bara vara trevlig eller ville han mer? Ja..det finns bara ett sätt att ta reda på de. Och de lär jag inte få veta förrän på måndag när dom öppnar igen. *Spännande* :-)

Har lyckan vänt än? Ja..jag e iaf gladare och så. Inte för att det hjälper att drömma om att Alex har sex med en annan och jag tittar på. Inte riktigt så funkar de i min värld. Så dessa jävla drömmar, som bara gör det värre än va det är!!

Mardrömmar!!


Hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback