Rätt plats, rätt tid?!

Najz.

Ska på bio idag, men blidde inte den person som va räknat med från början, hehe.
Utan de blir Dan från jobb, igen,..hihi. Han e så snäll :-P
Vi ska se den där Bourne ultimatum. Verkar skitbra!
Så ska köpa lite gottis innan i Lund (blir de igen..gillar lund väldigt starkt numera..när det gäller allt ;-))
Så ska natta lillkillen innan jag går, sen kära til Lund.
Min kära lillasyster ska passa plutten de timmar jag e där.
Trevligt!

Hade precis en intressant konverastion med en skitsöt kille på msn.
Världen är liten om man säger så!

Kevin säger: tjena tjejen

*~FLIKKAN säger: läget o sånt

Kevin säger:

har mått bättre hehe mår faktiskt skit om jag ska vara ärlig haha

Kevin säger:

sj da?

Kevin säger:

jag hann inte fråga dej en sak sist va ? haha

*~FLIKKAN säger: haha nej

*~FLIKKAN säger: varför mår du skit?

Kevin säger:

jag e sjuk, feber o sånt piss

Kevin säger:

har du en tatuering på ena bröstet?

*~FLIKKAN säger: japp

*~FLIKKAN säger: hurså?

Kevin säger:

var bor du?

*~FLIKKAN säger: Vellinge

Kevin säger:

aha hmm jag och en polare var i helsingborg i helgen tyckte en liknade dej som fan

*~FLIKKAN säger: Haha, jasså. Ja,. jag var oxå i helsingborg i helgen, så man vet aldrig

Kevin säger:

vi var inne på tivoli hette det?

*~FLIKKAN säger:Haha..vi med..

*~FLIKKAN säger:så det måste varit jag.. Eller ja, det vet jag ifs inte, men hade en vit/svart prickig klänning..

Kevin säger:

haha ja det e klart det var du då.. haha vilket tillfälle det hade varit haha

Kevin säger:

visste att jag skulle raggat på dej haha

*~FLIKKAN säger: Hahaha,,

*~FLIKKAN säger: *asg*

*~FLIKKAN säger: trisst du inte gjorde de

Kevin säger:

hehe ja om man hade lyckats vart det trist hehe

*~FLIKKAN säger: Hur menar du?=)

Kevin säger:

om man hade lyckats flörta med dej så att du hade gillat en

*~FLIKKAN säger: hahaha..jaha..

*~FLIKKAN säger: Pröva nästa gång *blink*

Kevin säger:

aaa det hade jag gärna gjort

Kevin säger:

det var ju inte så att man inte la märke til ldej

*~FLIKKAN säger:*ler*...Ja la säkert märke till dig oxå kan jag tro, men jag va alldeles för full den kvällen...*s*

Kevin säger:

naaw hehe nä fan det hade varit mysigt att hitta en hörna med dej


Hehe. Se världen är liten.
Att vi 2 råkar vara på samma ställe, samma natt och ingen av oss bor i närheten, Jag Vellinge och han ännu värre "Jönköping". Vi har bara pratat lite på Msn då & då. Han tycker jag e trevlig och söt och jag tycker han e trevlig och söt, och vi har pratat ett tag på msn.
Ja..där ser man! :-)

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, och göra vid mig lite och lukta hallon!


Vem vet vad framtiden har att visa?!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback