Planer..

Tjillevippen.

Idol asså.

Såg ni Emma?? Hihi...dutti flikka det där.
Hon gick ju vidare...ja, resten får ni ju se.

Men herremin gud så jävla sexig den där Sam va..och hans röst..*mys*
Och för att inte tala om den här Amanda Jensen..Jisses.. VILKEN röst...kan inte sluta titta på det om, om, om och om igen. Söt som stryk är hon oxå..på ett häftig sätt. *Kär*
Kan inte bärga mig till nästa avsnitt, hehe.

Kom till jobb idag.
Såg på anslags tavlan att vi vunnit biobiljetter av våra "ägare" pga bästa service tiden & sånt.
Biljetterna lottades ut när jag inte va där...och jag vann..*ihh* Sån tur att jag inte va där, isf hade jag lätt inte vunnit dom med min otur. Samma sak förra gången när vi va i Turkiet..så drog dom lott på jobb..och då vann jag med..den här överfina och braiga kylväskan *s*

Japp japp.

Är ledig imorron..hihi. Då händer de grejjer där vitt vin och en bra film är ikluderat, för att inte glömma det viktiga sällskapet..*ler* Kunde ju inte bara tänka nej!
Ska bli spännande...


En megasak.
Jag och min vän josse har värsta planer inför nyår. Ska bli såå kul att planera och fixa och dona.
Vi ska hyra lokal, 3 rätters...grymt mkt folk...BRA folk..och sjukt jävla trevligt. Gäller att vara tidig ute med att hyra de större lokalerna, annars kan man nog glömma. Så imorgon ska vi prata om att skriva på kontrakt och sånna saker.
Ca 100-150 spänn/pers, då ingår Lokal, Dj, 3 rätters, välkommsdrink..och sjukt jävla roligt. Det ska bli i Lund..mitt emellan där alla bor. Kan inte bärga mig med att skriva ut massa inbjudningar och göra snygga kort. Jag är en sån pillipill människa med ngt som jag tycker är sjukt kul.
Sååå nu ska vi planera ända fram till nyår!!
Wiie!


Nej, nu ska jag och min nya häftiga frisyr gå och bada, sen lägga oss. Ni får bilder på den imorron...


Saknar dig min lilla älskling, men vi ses imorron!! Puss Liam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback