Parfymförbud?

Asså. Va inne på min bank idag..hade fått en utbetalning.
Jag e vidgjord och nyparfymerad. Går in där & hon hälper mig. Och snabbt reser hon sig upp för att gå, men jag va inte färdig. Ville ha hjälp med en sak till.
Då helt plötsligt säger hon att hon har problem med min pafrym...hon blir helt konstig i näsan???
Öhh...får hon ens uttala sig så egentligen?
Jisses..visste inte ens jvad jag skulle säga så jag säger bara "Jaha"? Och så försöker hon fnissa bort det lixom och höllt sig på pannan...(dock en gammal kärring), men iaf. Så jag säger helt kyligt att då borde dom ju sätta upp en skylt att ikke parfymerade gäster är välkommna in! Hon svarade inte.
Asså, jag fick frispel nästan. Hade knappt nån parfym alls...2 sprut på varje sida av halsen.
Annan sak om jag dränkt mig i parfym, men eftersom jag inte hade de så blev jag illa till mods.
Idioit!

Sitter bara och väntar på att klockan ska bli jobbtid.
Börjar kl 16..och det är min sista jobbdag fram till tis. SKÖÖÖNT!
Så idag ska jag bara jobba.
Imorgon ska jag ju på dejt med Victor.
På Tors ska jag hämta lillen på dagis & sen till Skånemässan.längtar!
Sen ska jag lämna honom på kvällen igen.
Och sen på fredag morgon ska jag förska ta mig till sturup på nåt sätt..att pakera där är nog inte så billigt kan jag tänka mig, eller jag vet inte. Ngn som vet??
Men kuuul ska jag ha det i sthlm iaf!!

Hihi..

Håller på att snacka med min blindate nu om vad vi ska hitta på när vi träffas.
Än sålänge är bio på samtal.

Nepp..nu ska jag softa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback