Otrolig kväll!

   Detta hade jag på mig.


Fan asså..det går inte med ord att beskriva hur jävla kul jag/vi hade de i lördags i helsingborg.
Vi va på The Tivoli, och folket där va helt blandat...allt från nördar till hårdrockare (mumma).
Ska säga er att så mkt som jag drack i lördags har jag nog aldrig druckit förr och fortfarande kunnat stå på benen.
Hade med mig en god budget jag fick använda..och jag använde den hela plus lite till (dvs man blev bjuden).
Dansade, snackade, busade, gjorde bort mig, tramsade..och hade så kul.
Såg att en sjukligt söt kille hade spanat i mig, och jag e inte den som e den när jag e full och gláu. Flörtade tillbax, antar jag flörtade med rätt många den kvällen. Men den här killen kom asså fram till mig. Jaha tänkte jag..vad vill ha nu. Köpte dricka och gick ut och satte oss. Började snacka.. Och ni kan aldrig tro vart han kom ifrån. Jo...göteborg, haha. Japp..så e de. Vi dansade där inne och till slut kysste han mig. Och det va inte nådigt, sikken kyss/kyssar. Ja..njöt en stund, men sen ville jag vidare.
Under hela kvällen hade jag ställt in mig på bartendern. Jag flörtade som fan minns jag. Och bjöd honom på ett Tequila race ;-) Sen bjöd han mig på nån riktigt äcklig snaps som smakade munvatten, haha. Ja..vi bjöd från och till under hela kvällen. Vi skickade en massa lappar till varann under kvällens gång. Jag skrev med en läppenna, haha. Gav han först mitt nummer, och han blev glad..(han hade fullt att göra, och ändå hade han tid för mig, gulligt), jag beställde en drink och vi gick och dansade. Kom tillbax från och till under hela kvällen. Efter nån timme skrev jag en lapp där det stod.."Kommer du ringa mig"? Han skrev tillbax...Klart och hans nummer. Men den blev jag av med rätt snabbt under kvällen, vet fan inte hur? Men det va inga problem för han messade mig direkt på morgonen. Ja..asså. Så otroligt kul jag hade denna kväll. HÄnde sååå mkt annat oxå som jag inte orkar berätta. Både pinsamma och opinsamma saker ;-)
Jag visste att jag inte skulle må sådär bra på morgonen.
Vilken jag hade rätt om. Kunde inte somna...det va sjukt jobbigt. Kämpade för att somna, och när jag väl gjorde de, så vaknade jag av att hela rummet snurrade..jisses. Hade flera drömmar om att jag halsade i mig vatten..glas efter glas efter glas efter glas....vilka sjuka drömmar. Men jag visste att jag va sååå törstig, men kunde inte resa mig upp. Somnade om igen och vaknade av att ngn klampade med trätollor i gången. *Donk donk donk*....*pling plong*
Åhh nooo.. MÅSTE jag resa mig upp nu?? Lindade täcket om mig..öppnade och där stod kära mor "Sover du fortfarande" Öhh..skojjar du mamma? Kasade ner längs dörren och satte img på häcken...allting snurrade..."Jag somnade inte förrän vid 9 kanske" (klockan va då 12). "Jaja, hehe..upp och hoppa nu, vi ska ju hämta liam och gå på markanden"..japp. Visste..Tivoli när man mår såhär, men jag hade ju lovat min son.
Drack en massa vatten...spydde, drack mer vatten, spydde mer...nej fy fan vad jag mådde. Men det blev bättre och bättre rätt snabbt. Visseligen mådde jag skit hela dan, men inte alls så farligt.
Liam hade gudakul och åkte en massa karuseller, och hoppade hopptorn och lekte.
Det va en trevlig dag...och väldigt vårig och solig. :-) Vi for och käkade efter och sen körde vi hem.
Storhandlade mat och sånt till lilleman. Sen hem och tittade på tv och mös..sen va det läggdax..för oss bägge.
Somnade gott!

Vakande i morse av att liam säger "mamma jag e vaken nu" Han kryper upp i min säng och jag ska starta lite tecknat till honom. Men vafan...tv.n funkar inte? Ska tända ljuset för att kolla felet..men vafan..ljuset funkar inte. Åhh..strömavbrott...KUUL! Kallt som fan har vi de. Inte ens ett varmt bad kunde vi få ta. Efter ca tre kvart kommer de tillbax. Skönt!
Nu sitter vi och väntar på att kl ska bli 12, så vi kan åka till Vanningen och bada. Ska bli mysigt..Liam bara ÄLSKAR vatten, så det är så kul att se honom bada. Efter nårra timmar där, så ska vi till Ikea med Kamilla och dottern.

Kolla här vad "Ballmarkus" gjorde på jobb häromdagen. Höll på att kissa på mig, och alla andra oxå för den delen.
Många av er förstår skämtet.

image293

Hahahaha! Han e sjuk!

Kolla in detta då...lite av min torra humor!

image296

*Muha*



Nej, nu ska jag sluta tramsa.

Ska klä på lilleman.
Sen ska vi ha kul!

Hörs sen!



Smack!

Kommentarer
Postat av: Lava

Hej hej! Vill bara säga att kl¨nningen va jätte söt å satt skit bra på dig! Men undra vad det e för behå du har under? E det en axelbandslös behå eller e det en vanlig behå som du bara har plockat bort banden på?Vill sååå gärna ha en sån men hittar ingen som sitter så bra som den gör på dig?! (om du nu har¨någon på dig förstås,för annars ska du vara lyckligt lottad!) kram kram ps.hoppas på svar.... :o)

2007-09-18 @ 23:58:56
Postat av: Jessica

Hej.
Tack ska du ha :-)
Måste erkänna att jag faktiskt inte har en bh under.
=)
Men jag har en BH som är skiiitbra som man kan välja att ta av axelbanden på om man vill.
Den är kanonbra och sitter som gjutet, eftersom man spänner den lite xtra hårt där bak, så den inte rör sig ;-)
Finns på Lindex (300 spänn), men det är de värt ;-)
Ha det så bra! // Jess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback