Mysigt.

Morrn morrn.

Trevligt igår...väldigt trevligt faktiskt :-) Rush hour 3..sjukt ball film, haha. Se den! Jag bara ÄLSKAR Chris Tucker..han e bäst!



Tackar för en trevlig kväll Josse, Matte och Dan!

Liam vaknade kl 9.30 idag. Skönt. Låg och mös en stund i sängen, sen upp. Vi ska strax iväg och käka frulle..på Mimmas. Sen får vi se vad vi ska göra. Eftersom jag ska börja jobba kl 17, så är det rätt begränsat.
Liam ska vara hos min stora syster då, sen hämtar jag honom efter jobb.
Sen e de kväll.

Imorron fyller min lillasyster hela 14 år...jisses. Man hade ju helt glömt hur en riktigt "fjortis" betedde sig, men här har vi ett perfekt exemplar. Hehe, men hon e bäst min syrra. Så det blir att åka och handla till henne imorron bitti. För på kvällen är det kalas med god mat och kakor *mumma* :-)

Åt pepparkakor och drack mjölk häromdagen...fick en riktigt "jul" känsla...gud vad härligt det kändes.
Längtar som bara den! :-)


Neej..nu måste jag kila..magen börjar ropa efter mat!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback