Mysigt värre!

Ja..har inga ord.

Han köpte mig saker, höll min hand, kysste mig, pratade öppet med mig...mös med mig.
Vi hade de trevligt ikväll. Och det märks att han gillar mig...
Men ändå känns det som att han är reseverad på nåt sätt. Vet inte riktigt..kan inte få de på plats va det är.
Jag faller för honom, och det är väl kanske inte så bra. Så nu ska jag chilla ett tag med honom.
Vill han träffa mig igen så får han höra av sig.

Så nu har jag fixat en ny dejt..haha.
Jag ni kanske tycker jag dejtar på tok för mkt...men vafan e det annars för mening med att vara singel?
Det ska ju vara kul att vara singel, och det är de just nu för tillfället faktiskt!
Så på ons kväll ska jag träffa ett gammalt "fling". Den här Victor jag snackat om. Danne Stråheds son.
Älskar danne som artist för den delen. Ska titta på dom i dec och åta julbord...Victor är så sjukt het på scen där med sin gitarr. *mm* Joo..iaf. Vi ska stta oss på en resturang/pub och äta lite och dricka lite vin. Så det blir att lämna bilen hemma då. Är som sagt rätt lättpåverkad.
Sen bestämde vi att vi skulle ta en lång promenad..så det ska bli mysigt faktiskt!

Jenny, min syster och hennes pojkvän försöker få mig på blindate med en nära vän till dom.
Han e 29 år gammal (tror jag), hehe. Spelar hockey...bor snyggt..hmm..japp..det är allt jag vet om honom..
Så det väntas bara på att jag ska fråga honom, eftersom han tydligen är blyg. Men så imorron tänkte jag faktiskt fåga om honom om bio, eftersom det nämdes att han tyckte han va för sällan på bio.
Så japp...

Jag skäms inte att jag ligger "i"..det är ju bara kul.
Nångång kanske man verkligen faller på riktigt..och förhoppningsvis tar ha emot mig då!

Nu ska jag faktiskt kolla på Ally & mysa med min kissar!
Dom är stora nu vet ni...Springer omkring..busar, klättrar i gardiner, äter, bajsar och är allmänt underbara!!

image317


För tillfället saknar jag min älskling i mi säng därinne :-(


Älskar dig lilleman!

image318


Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback