Ledig!

Idag har vi bara slappat och shoppat en massa.

Köpte nya löpar skor (puma), nya (ute) träningsbyxor (adidas) och ny träningsjacka (puma), och en ny sportbag..skitsnygg...(puma).
Sen köpte jag en ny parfym "Eau de Parfym"..håller riktigt länge och luktar riktigt gott.


Mmm...sen fick jag ett prov på en annan parfym jag lätt ska köpa imorron. Silk Way från Ted Lapidus. Guud vad gott den luktar. Även den är en eau de parfym. Det är riktigt bra parfymer...dvs dom bästa. Sen finns det ju Eau de toilett, som oxå är bra parfym, men är inte lika koncentrerat. Man kan jämföra med sköljmedel. Vissa är koncentrerade, och andra är lite utblandade. Fast det finns såklart dessa fejkade eau de parfym oxå..som kostar typ 150 spänn på ica. Sånt skit!
Ja, som ni märker så är jag ett parfym freak. Älskar att lukta gott, och olika. Pafym är en viktig källa här i livet...att kunna dofta gott, och förföra med parfymer.
Fan sen måste jag sluta köpa. Bara slänger alla i en stor låda..tar ju inte så bra vara på dom...*suck* En slarver har ni här.
Iaf..vi fikade på espresso house, mums.
Sen körde vi hemåt.
Men innan vi drog hem så åkte jag och liam och plockade majs. Liam va helt extas. Tyckte de va skitkul, och bara plockade en massa. Mamma fick en del ;-)

Väl hemma, så lekte vi lite på gården, och en kille ringde mig o ville köpa min mob.
2700 spänn rikare är man nu..tack tack. Och så blev man av med den.

Nästa vecka är jag bjuden på bio av den där killen från telenor som ville fika med mig.
Ska bli trevlig. Söt stockholmare.

På fredag börjar jag träna heltid på formtoppen i höllviken. Det är ett jäkligt bra ställe med jäkligt söta killar, och jäkligt bra service. Dom har ett "barnpassarum" Mån - Lör. Skitbra för tusan. Kanonbra. Att liam kan rita, leka och titta på tecknat med andra barn medans jag tränar. *Gillar strakt* Sånna ställen får ett stort kryss i taket av mig.


Kanon kanon.

Imorgon e de jobb igen...*orka*

Men men...hörs då!

Pössen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback