Kärlek..Dröm eller verklighet?

Ja asså.

Fy fan vilken härlig fest de va.
Alla va så fulla & glada och trevliga.
Jag, Dan & Josse bara drack & drack av gratis sprit, tills vi började bli lite på lyran allihopa, hehe.
Skämtade med en massa folk och dansade loss som fan, och bara "va".
Träffade jättemånga nya människor, och typ mer än halva festen kom fram till en/oss. Faan vad jag känner igen dig. - Öhh..Bk? svarade jag då.
Jaaa..just de ja. BK, där äter jag alltid..hmm. oki. Trevligt. Så vi blev kallade för BK brudarna p hela festen..kanske inte såå kul!
Där va en speciell kille so jag minns att ja babblade med väldigt mkt under kvällen. Han va småberusad och jag va typ "packad" Vi babbalde, och dansade, och skämtade..och ja..tillochmed flörtade.
Efter nårra timmar, så stod vi där ute..han satt på bordet jag jag stod lutad mot honom...då märkte jag att han började hålla om mig..vilken va dömysigt. Sen smekte han min rygg och armar och nacke...ja..rös och mös.
Till slut (jag har inga hämmingar när jag e full), så tittar jag djupt i i hans bruna fina ögon och vi bara kysser varann.
Och gud. Killen kysser som en gud...han tar intiativ...leker..håller min kind..tar ordetliga tag i mig, vilket jag gillar.
*To much information*
Hela kvällen e vi med varann. Dricker, dansar, kysser varann. Ett tag där blev jag på tok för full. Så han tar mig på en runda runt kvarteret och håller hand, stannar upp och kysser mig i månskenet. Fan kan inte sluta tänka på de kyssarna. Det va så romantiskt, faktiskt! Kändes speciellt...inte bara strul, utan speciellt.
Vi går tillbax mot huset, fortsätter festa lite till. Så småningom blir kl mkt och festen börjar dö ut.
Så jag ringer min käre far, som oxå körde mig dit. Det tar ca 45 min innan han kommer.
Och under den här tiden stod jag, josse och denna killen ute på gatan och pratade om allt möjligt. Josse va lite sårad under kvällens gång, så hon va väääldigt "kärlekshatande" och sa väldigt hemska ord om kärleken..som jag en gång i tiden trodde själv. Både jag och "han" försöker få henne på andra tankar och förklara. Med tanke på att "han" känner han som det gällde. Under tiden hon säger detta om kälrleken, så kramar "han" hårt min hand och viskar i mitt öra hur fel hon har. Sedan kysste han mig igen. *Gud*
Även nu har jag hans jacka på mig, plus min egen. Han en förmåga att frysa som fan när jag e full, och han har en förmåga att vara en gentleman. Iaf. Min pappa anläder..och vi alla 3 sätter oss i bilen. Självklart sätter jag mig där bak med dom. Vi kör Josse hem...och sen e de bara han och jag i baksätet kvar.
Vi höll hand hela tiden och kramade dom hårt. Han kliar mig i nacken, tar mitt huvud och försöker ge mig en väldigt underbart och väldigt tyst kyss, med tanke på pappa där framme.
 Vi skulle släppa av honom i lödde..(precis vid min son dagis bodde hans föräldrar).
Strax innan vi e där tar jag snabbt fram min mobil,ger honom den och visar att jag vill ha hans nummer. Som sagt..inget diskret där inte. Han skriver de, ringer sin  mobil från min. Dessvärre va hans mob avstängd så han inte fick mitt nr. Vi sa hejdå och han log åt mig..vi körde iväg och jag hoppade fram. Fortfarande inte diskret tar jag min mobil och skickar ett mess. "Saknar dig redan"..och där hade han mitt nr.
Nästan i Vellinge upptäcker jag...Åhnoo...har hans jacka på sig fortfarande!! FUCK! Stackaren får vandra omkring utan jacka. Fick lite dåligt samvete..men vafan...!!
Jag fick ett mess av honom rätt snabbt.

"Tack för ikväll babe. Hoppas jackan är varm nog. Kanske lite stor dock. Valde att inte säga nåt om den för nu får jag chans att träffa dig igen. Hoppas jag!"

Blev såklart glad kan ni tänka. *s*

Väl hemma deckade jag rätt snabbt. Och när jag vakande på morgonen hade jag fått ett mess till av honom.
Kändes skönt. För som ni vet finns det en "regel"..en rövregel. Tre dagars reglen. Örk! Så skönt att inte följde den ;-)


Idag har jag haft en mysig dag på Ikea med gravida storasyster, liam och pappa.
Köpte ett sånt här "tågset" till Liam. Där han bygger banan själv med sånna här magnetåg ni vet. Han bara älskar det! Så även han har haft en kul dag.
Lagade middag när vi kom hem...riiiiktigt gott.
Liam säger bara Mmmmm..va gott de va mamma. Vill äta nu.
Kul när han gillar min mat..även de speciella som jag gjorde idag.

Nu ska jag titta på Ally och käka lite naturgodis *mumma*
Sen kommer Camilla & Emma hit på film.

Bio imorgon? :-)


Dagens Liam:
 
Morfar, mammas mat va jättegod. - Jasså..hur smakade den då? - (liam räcker ut sin tunga och säger) Här slicka på min tunga så får du smaka! Hahahahaha...han e så jävla go den killen! Han va helt allvarlig oxå...*ler* Pussgurka.
Och innan idag så trillade han när han sprang..så när vi kommer till mormor säger han:
Mormor...jag springde och slogde maj. (Jag sprang och slog mig)...hihihihi...vilket härligt skratt vi fick oss.
Det är såå underbart!


Nej, nu ska jag drömma bort och njuta!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback