IIHH!!

Fan vad kul jag ska ha ikväll.

25 års fest ute i Lödde nånstans.
Gratis sprit hela kvällen, skiiitmkt folk..en massa som man flörtat med inom center syd som handlar på bk och sånt, hihihi..ska bli spännande och se vilka som är där som man känner.
Najz!
Han som har festen är en "rockare", dvs den här sexiga, sexiga stilen.
Så man får väl "rocka" till sig lite..och "smälta" in, hehe.
Men ja fy fan vad kul de ska blii!
Dessutom ska kära Dan från jobb oxå med. Och den grabben är kul o festa med! :-)

Så kl 21.15 ska vi alla mötas i Lödde, sen ska min kära pappsi hämta mig inatt när jag ringer! *Älska*

Min Lillasyster ska sova här och därmed passa Lilleman.
Ska köpa lite smått och gott till henne. Liam ligger redan så han kommer redan sova gott innan jag går, vilket känns väldigt skönt för oss bägge. Liam & Jag alltså!

ÅHH gud vad jag längtar tills nästa vecka.
Inte för att det är löning, Inte för att jag har semester, Inte för att jag ska till underbara Skånemässan med vänner och Liam, inte för att jag ska få reda på en vissa saker som kan avgöra min framtid, nej..utan för att jag ska åka till STOCKHOLM. Och träffa min underbara vän för en massa, massa och massa fest och söta pojkar!

Så nästa vecka är en helt underbar veckan. Sista veckan i September...
Sen är kommer vår kära Oktober månad.
Och då blir jag 25 år..
Och sen 2 ½ vecka efter så blir min älskade son hela TRE år! Jisses vad tiden går snabbt.
Så det ska bli stora kalas på G.

Planerna för nyår går framåt! :-)

Nej..nu ska jag smörja in mina ben.
Och välja accessoarer till min outfit, som jag nu bestämt vad de blir!




Ha en trevlig lördag ni flesta..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback