Gomorron!

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 14. Ska köra och hämta mitt troll på dagis. Kamilla och Isabell (dottern) ska oxå med. Liam kommer bli helt till sig när han ser att hon e med, hihi. Dom är så söta ihop.
Skönt att dom har lekamrater, det är viktigt i den åldern, även utanför dagis.
Vi ska gå lite runt i lödde, fika, handla..mysa bara.

Sen ska jag ju lämna honom till Alex igen :-(
Men men...ska ju iväg ikväll.
Ska bli rätt kul faktiskt, personen i frågan är ju så söt, och väldigt trevlig. För att inte tala om dialekten ;-)
Jag tjatar mkt om dialekter, men fan asså...finns det nåt sexigare? Nej!
Ögon, rumpor, rygg kommer låångt efter dialekten ;-)

Snackade med en kille idag som har hand om blekinges nation. Dom hyr ju ut lokaler. Så han skulle höra sig runt hur det va med alkohol tillstånd för ikke medlemmar. "Hej". Så ha skulle ringa mig nästa vecka. Isf är det kanonbra ju. Får plats 150 pers *Naaajz*


Japp..nu ska jag sminka mig lite och välja kläder.

Skriver mer ikväll ang dagens händelser.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Få se frisyren då?

2007-09-12 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback