Gasen I Botten!

Fridas nya låt...så överfet!

Blev fast redan efter första gången..

Jag känner vinden vina i mitt hår, gasen i botten försöker köra så långt det bara gååår...Ente jag försöker fly, ente så att jag försöker gömma mig, nää..gasen i botten är för att jag ska komma lite närmre dig ..Vill känna vinden vina i mitt hår, gasen i botten försöker köra så långt det bara gåår.  Mil efter mil efter mil efter mil, vi får se var vägen gåår. 1,2,3,4,5,6,7,8,9, 10...Solen den steker, och det är så jäävla varmt i min biil......

Så feeet!

Nu har jag precis kollat på film "På smällen"...helt okej film.
Ska nanna nu...först ligga och pussa på liam.
Är ju jobb imorron..snyft.
Men älskar min kära kollegor...

Här e 2 av dom galningarna...
Söta lilla Dan och nya ball Markus!

image254

Hehe..goa pågar det där!

Nepp..nu e det nya Kalle Anka som gäller, hehe.

Puss på pannan!

GONATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback