D I V A !

Nämen tjeeena!


Oj, vad kul jag haft det denna veckan/helgen.

Va ju på dejt i tors..riktigt trevligt.
Vi år på Elyse, eftersom det va de enda som hade öppet så sent typ.
Blev det vanliga där "Elefantöra"..men på tok för mkt mat. Men jäkligt gott e de.
Satt kvar ett bra tag och bara snacka de skit och mös och hade verkligen jätte trevligt...Sedan drog vi till denne persons lägenhet..åt popcorn och snackade typ heeeela natten. Jag drog typ vid halv 6 på morgonen, så jag började bli trött, för jag skulle jobba dagen efter.
Bestämde såklart att vi skulle ses igen..men när, det vet man aldrig.

Jag e som sagt så singel det bara går att bli just nu. Lever livet. Som förr...eller iaf varann vecka. *s*

I fredags va jag och en kollega i Lund faktiskt och festade. Ja..jäääävlar vad kul jag hade...fy fan.
Först skulle vi hitta i Lund..det va ett steg. Nästa steg va att hitta pakering..och steget därpå va att hitta dit vi skulle..va att ringa en gammal vän från folkhögskolan som bodde i lund. Han ledde oss dit vi skulle, och till slut hamnade vid där. "Herkules"..först blev vi lite så..hmm..va detta allt? Så vi frågade vakten..och det visade sig att det fanns en stor källarvåning med barer och dansgolv. Jisses asså. Direkt vi gick in där satte vi oss i baren, beställde drinkar, och började "söka", haha. Och det behövde vi typ inte göra länge. Fy faaan vad söta män där e i Lund..alla dess studenter..*mumma* Att jag bara inte letat där innan ;-) Allt från sjukt sexiga sk8are, till "speciella" människor..mitt första ragg blev bartender..som va äckligt söt. Jag beställde in eb drink som lät god...men bläää...örk. Beställde en ny..en Strawberry dacori..så jävla god. Samtidigt som jag beställde den, så frågade jag bartendern om jag fick bjuda honom på en drink, och visade upp den förra drinken. Han bara..Va det inte god? Jag bara..nepp..inte de minsta. Okej sa han...bara för de för du kompispris på nästa drink, muhaha..Tack ska du ha.
När dom öppnade i källaren så gick vi ner. Kom mer och mer och mer folk..."fiiint folk" ;-) Ska säga er...utan att ljuga...så många ögon och blickar jag hade på mig den kvällen har jag nog inte haft på en månad i malmö, hehe..nejmen..asså..det va sjukt. Så många som flörtade & log åt mig..kände mig så jävla vacker..eller "het" som vissa uttryckte de. Det är en helt annan miljö, helt anna standar, helt andra människor...så många fler än mig som bar glasögon...killar som tjejer. Överallt va det glasögonbärare..vilket man sällan ser i lilla fattiga malmö. Förlåt..men är så trött på malmö folket. Örk! Vi dansade, drack, skrattade, träffade folk och hade sjukt kul.
När vi stod vi baren så märkte jag hur en skitsöt kille stod och log åt mig..han kom fram och frågade mig om jag kunde rekomendera en god drink, jag sa direkt strawberry dacori..han gillade den verkligen..hehe. Lite väl "tjejjig" bara kunde han väl tycka, hehe, men sånt får man ta. Han bjöd med oss till deras bord. Där satt ett helt gäng söta killar, och man kände sig i paradiset, hehe. TRO det eller EJ..men 3 av dom typ "bråkade" om mig. Jaa..jag vet att det låter divigt, men vafan..säger bara som det är. Två av dom va lätt sjukt söta. Eller ja, den ena va söt.."söt"....och den andra va het och sexig...*morr*..*s* Och sen den tredje va bara ball, haha.."den balle"Vi alla gick upp och började dansa...och märker då att den "heta" killen börjar röra mig...och tryckte sig bakom mig...då jag kände att vissa grejjer inte låg som de skulle..höm..är inte så stor fan av sånt där direkt..kan nästan tycka det är lite äckligt. Så självklart stod jag inte kvar där och lät han smeka sin lem mot min ända...utan rörde mig lite åt sidan...då den "söta" kille tar tag i mig...tänkte vafan e detta..men va samtidigt småberusad...och kände mig smickrad. Grymt bra musik...grymt bra ös...och grymt bra stämmning.
Dansade skitlänge, sen va det dax för dricka igen. Vi satte oss ner och började tramsa oss med bilder och så. Lite roliga bilder...
Ja..asså..vi hade sjukt trevligt hela kvällen. Och den blev "en" kyss den kvällen..med den "heta" haha..men det va faktiskt inte mitt intiativ..fast ska absolut inte klaga!!
Vi alla bytte nr och sånt innan vi sa hejdå..
Dagen efter hade 2 av dom messat mig. Den balle och den heta. Vi ska alla träffas igen & festa..Skoj skoj!!
Japp..kvällen va ung den natten.
Men hem kom man till slut, och somande gott. Upp och jobba dagen efter...slutade kl 21.00. Och tro det eller ej...men kl 22 så väntade jag besök utanför min dörr. Av en Blinddate. Som kommer från halmstad och "faktiskt" pratar göteborgska...*smälter* Vi har träffats via internet..och guud vad söt han va. Och jag bad honom att aldrig va tyst under hela kvällen..satt bara och lyssnade och mös :-)
Vi drog på Förfest i Tygelsjö och lekte sprit lekar och hade sjukt kul. Han sa att det va en helt annan sak att festa med skånska tjejer...(eller så var det bara vi, hehe)..Ja..han syftade då på att vi va så öppna och brydde oss inte om att där satt en kille i rummet. Vi snackade som vanligt sex, sprit och killar. Vi rapade, sjöng, gjorde ikke så snygga miner..höm..som ni ska få se i vissa bilder strax, hahaha. Ja..asså..det va så kul. Sen vi typ 1 tiden tog vi taxi till Etage..2 av tjejrna va inte 23 år, men som tur e så kände jag vakten så, vi kom in. Allihopa. Väl där inne sprang jag till barnen och började köra mitt Orgasm skämt..bartenderna tycker alltid det är lika kul, eller så har dom hört den förr och bara vill be mih hålla käften, haha. "Hem vad vill du ha"? -"En orgasm tack"...muha! Nej..fy så barnslig jag e...och jag erkänner de..och jag gillar de. Japp..vi drack, dansade, snackade, sjöng kareokie och hade kuligt.
Taxi hem blidde de, och hem till mig. Hela natten blev lång och rolig...tyvärr skulle jag upp och jobba tidigt på morgonen, så det blev en "natt dejt"..sa hejdå till honom..och va tvungen att sticka. Han körde bakom mig hela vägen till lödde..sen svängde jag av, och han vidare.
Fick ett mess där han tackade mig så mkt för hela kvällen/natten och att jag va såå högre än hans förhoppningar, och vill så gärna träffa mig igen. Kul..men vi får se!


Kolla....
Ps. Ni kan ju själv lista ut vem som fått vilket smeknamn.
Och jag måste bara tillägga...dessa 2 tjejer...som gör så sjukt balla/fula miner är mkt vackra i verkligheten, ingen aning hur dom lyckas bli så fula, hahaha!!




*HAHA*



Aja..efter jobb idag drog jag och hämta lilleman hos Alex.
Sen drog vi och käkade..på donkan faktiskt. Ihh..aja..gott va det iaf.
Och liam hade skitkul med en annan kille i hans ålder i lekrummet där. Så kul och se hur han leker med andra barn. Hihi!



GUDASÖÖÖT!!

BUSTED!!-----------------------------------------> Muha!



Haha..japp...det va detta inlägg.
Dejtar mkt tycker ni? Klart...vafan e man annars singel för?
;-)


Nejfaan..nu måste jag sova!!

Blir mer roliga detaljer imorron.


Ska till stan imorron med Kamill och hennes dotter. Ska shoppa en massa..*hehe*

Sååå hörs imorron alla glada höns!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback