Britney - Fiasko!

Asså..ärligt.

Varför går man tillbax på scen när man är såååå långt ifrån redo?

Jisses. Har ni sett hennes comeback på gårdagens MTV Gala?
Visste..som jag sagt tidigare, låten gillar jag.
Men det kunde lia gärna varit "jag" som stod där. Ärligt. Säger inte detta för att skryta, men jag kan göra varenda sak hon gjorde där på scenen..fast 10 ggr bättre.
Jag är duktig på att dansa, det vet jag. Och det är egentligen hon oxå, eller ja..hon "var" duktig.
Därför blir jag så arg. Hur man ens vågar gå upp på scen som en föredetta grym artist.
Det va tack vare alla dansare runt om, och alla ljus effekter och allt som gjorde uppträdandet till de va.
Man kan ju undra varför allt va så fokuserat på allt runt om henne, alla häftiga saker som gjordes av dansarna.
Medans hon bara stod där som en död fisk på scenen och viftade lite på håret och lyfte på armarna ett par gånger. Jisses!
Jag tycker att hon borde fokusera sig på sina 2 små pojkar, ist för att stå som en halvnaken död fisk på scen, och kämpa för vårdande av sina söner som hon är såååå nära på att förlora, om hon inte redan gjort de!

Fölåt, jag blir så arg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon gjorde comeback på galan för cirka en vecka sen. Inte igår.

2007-09-19 @ 22:57:28
Postat av: Jessie

So?
Tror du tiden har betydelse?
Snark!

Postat av: Anonym

Oj. De var inte illa menat men bete du dig omoget om de känns bra. Skulle velat se dig dansa så mycket som du skryter

2007-09-19 @ 23:56:18
Postat av: Jessie

Titta på du...För jag vet att jag är skitduktig.
Och jag skryter inte om nåt som inte är sant, för det är bara pinsamt!

2007-09-20 @ 10:39:15
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Magnus

jag vet att du är duktig jag gick året under dig på sunds och du var riktigt bra på dansa...peronen i frågan som skrivet till dig är nog ganska avis på dig du ser bra ut har en kropp som njjaaa snygg helt ut sagt Dansar skit bra.

2007-09-21 @ 15:11:03
Postat av: Anonym

Ser bra ut? Deffinitionsfråga. Dansar bra? jo. Jessie har också sett dig, men ja... Too much i think...

2007-09-21 @ 15:39:17
Postat av: Jessie

Tack Magnus.
Vet inte riktigt vem du är.
Men tack, det va snällt sagt. *ler*
Jag vet vem den andra personen är. Och självklart är det en "hon".
Så mer där behöver jag kanske inte säga.

2007-09-21 @ 22:29:46
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Jessie

Föressten. Jag hajjar inte en sak?
Om du nu tycker jag e "too much", vafan läser du då min blogg för? Nåt intressant med mig måste de ju finnas!
Du behöver verkligen inte läsa min blogg stumpan.
Tror jag överlever!

2007-09-21 @ 22:34:04
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback