Avrättning?

Är så skönt för många av er där ute.

Här gör det detsamma eftersom jag både jobbar helger som vardagar.
Och denna fredag blir det bara mys med lillkillen.
På lördag får vi se vad som hände där..skulle vi träffa dessa människor eller inte? Det är frågan!

Jag blir så arg...så jävla förbannat arg.
Har en vän som träffade en kille...hon va sååå kär och såå lycklig. Första gången på länge jag ser henne såhär. Och han va kär i henne oxå, det syntes på låååånga vägar. Jag bara kände att "nuså"...nuså e det hennes tur.
Vi två blev bjudna på en fest han skulle ha. Alla hans vänner va där, kollegor, hans syskon, 2 brödrar va de, och många fler. Vi hade skitkul och det enda de två gjorde hela natten va att kyssas, mysa, dansa, supa och ja..vi hade skitkul asså. Efter nån månad, så visade de sig att han hade flickvän...känner ni igen det?? Ja..hade hade flickvän.
Hur många svin till killar finns det där ute egentligen. Borde inte dom vara utrotade än? Att sånna människor får lov att leva, det är tragiskt. Det sjuka är att det va EXAKT samma sak jag va med om. EXAKT!!!
Jag blev kär...ja..eller kär och kär..hmm, men jag va så glad iaf för första gången på evigheter. Han fick mig att känna att jag lever, han fick mig så lycklig, han fick mig att känna mig så vacker. Sa till mig varje dag hur vacker jag va, hur underbar jag va, hur lika vi va som personer, och hur mkt han tyckte om mig. Vilket jag aldrig tvivlade på för en sekund. Jag vet vilka känslor han hade för mig, sånt går inte att fejka. Detta höllt oxå på i månader, vi gick på bio, han skickade blomsterbud till mig på min födelsedag, jag fick träffa hans bror och alla hans kollegor. Det va to.m en kille där som sa till mig, medans johan höllt på med en kund, att han verkligen hade hittat en vacker kvinna. Och nej, jag ljuger inte..synd ni inte kan fråga min son, för han va med. Satt och åt pepparkaka som johan hade hämtat åt honom. Jag menar..ni hör ju bara, och detta är bara LITE.
För att inte tala om den underbara kvällen i danmark. Först åker vi till Tivolis julmarknad, dricker varma drycker med sprit i, myser, håller hand, han går bakom mig. Vi står och titta på laser showen medans han står bakom mig och kysser mig på nacken. Det va faktiskt magiskt. Sedan går vi vidare in på ströget. In på en mysig pub och äter lite och dricker oss så jävla fulla och glada, eller ja..jag va full iaf, haha. Vi sitter och "leker" med varann, pratar med danskar, leker mer...busar... vi bestämmer oss för att ta tåget hem, vilket vi gjorde. Åkte hem till mig. Ja..asså..ni hör själv. För MIG va de magiskt och kärlek och början till ngt fantastiskt. Tills jag får ett samtal...
Han hade flickvän.
Så där la jag ner de, exakt den tiden..bums.
I början va jag väldigt deppig och nere..eftersom Johan va den första killen som jag fått känslor för efter allt med Alex. Och det va ett stort steg för mig.

Och min vän va med om exakt samma sak...det va nästan identiskt. Galet.
Men jag blir så arg att sånna människor inte avrättas på plats.

Allt är ju verkligen glömt nu...kan bara skratta åt de..tycker bara synd om killen..om bägge.
"Killar"

Nu ska jag och lillen ner till byn och äta frulle.
Sen får vi se vad som händer och fötter! :-)
Ska försöka få en extra tid på söndag. Eller lördag kväll. Ahh!!

=)

Nepp..nu ska jag ut och börja denna nya dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte kommit över det ännu Jessie?

2007-09-21 @ 15:16:24
Postat av: sofia

Fy fan vilka svin till killar hur fan kan man gå och ha det på sig under tiden man strular,har man sen sex också är det ännu värre.Deras tjejer hoppas man sparka dom långt åt HELVETE inget att ha har dom gjort så en/två gånger gör dom det igen;kanske saknas det något i deras förhållande hemma=) Skulle min kille göra något sådant hade jag skickat honom till månen. Du ser ju bra ut så du träffar säkert den rätta snart hoppas din vän träffar den rätta med.

2007-09-21 @ 15:17:09
Postat av: Jenny

Jupps...sana finns det tydligen gatt om. Svin hela hogen.

2007-09-21 @ 19:27:38
Postat av: Maria

De finns många tjejer som är svin med. Dom är nästan värre än killar men blir sällan upptäckta

2007-09-21 @ 19:45:20
Postat av: Jessie

Till "dig gumman"
Om jag inte kommit över Johan?
Skämtar du eller? Va det ngt som va svårt att komma över tror du?
Herregud.
Om jag inte kommit över Johan, hade jag tagit honom igen. Hade nog inte varit så svårt. En gång otrogen, alltid otrogen. Det ordspråket finns inte där för ingen anledning.
Eftersom min väns situation va så lik mitt "förhållnade" med johan, så kom det på tal, mest av hat såklart..
Tänk. Han presenterar mig för hans familj, vänner, kollegor..
Ville bara tala om för världen vilka svin det finns där ute. Jisses!

Postat av: petra22

jo med johans sambo är bimbo hon fattar noll och har alltid gjort hon kan behålla honom för hon är inte värd något bättre än ett swiiin.Stor i truten och liten hjärna har hon hahahah kolla bara hennes blogg
det är bara 20% sanning på den sidan

2007-09-27 @ 13:20:33
Postat av: Nina

Vad har Johans sambo för blogg?

2007-10-01 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback