Underbaaaar helg i Sthlm!

image337

Lyckades ta denna helt fantastiska bilden på flyget!
Har många fler helt underbara, men denna vinner nog!
Medans man sitter där uppe och tittar ut genom fönstret så hinner man tänka en jäkla massa oxå. Att där nere under alla dessa vackra molnen så springer där människor av både lycka & hat. Men snart är dom borta lixom.
Man har fått en stund här på jorden...se till att njuta av den.


Följande bilder är allt från onödigt vetande och intressant vetande.


 79 Kr!

 Slottet!

 Jag!

 Fest på Söder. Jag & Josse..Haha..sikken du ligger inne med Juzz!

 Sergels torg...Muha!

 Vi igen!

 Gammal "kärlek" som va dj på det stället vi va på. Så underbart att träffa dig igen Markus!!

 På väg till Stureplan denna lördagskväll. Kameran kom inte upp fler ggr efter tunnelbanan, hehe. Hade fullt upp sen. Och sjukt kul..Dessa söta Östermalm pojkar! ;-)

 Det småregnade denna lördag när vi gick på stan. Framför oss gick denna damen med denna jackan. Vi tittade först på varann lite fundersamma. Vi visste vi tänkte samma sak. Ser jackan ut så, eller har hon råkat ut för ett regnfall? Så jag bara vaaa tvungen att ta en väldigt onödig bild för att få veta ett onödigt vetande om jackan är mönstrad så, eller om det har regnat? =)




Kolla in denna bilden.
Det va grymt häftigt att se de i verkligheten..dock helt annorlunda.
Men försökte ta en bra bild
Planet flyger mittemellan 2 lager moln lixom.
Ser ni alla dom tjocka molnen nere mot jorden, & ändå så är där ett helt lager ovanför oss oxå.
Ja..se själva och tänk egentligen..."Fan vad häftigt"
image338
                                  
Gud va härligt det är att flyga. Även om handsvetten rinner längs armarna och om hjärtat slår i 120, och jag känner..ja..närsomhelst kan jag dö här...Men ändå kan jag inte låta bli att njuta av flygturen!


Shoppa gjorde jag oxå en massa.
Kunde ju fan inte låta bli när jag väl va där.
Köpte en skiiitsnygg polotröja, röd tjock och härlig.
Köpte ett nytt Dior läppglans.
Köpte en ny parfym..Brittans nyaste.. MUMMA!!
Köpte en ny "märkes" gubbahatt...skitcool, hehe.
Va inne på Face Stockholm och köpte en ny glitter ögonskugga
och ett nytt knallrött läppsitft.

Läckert!
Och sen lite annat smått och gott.

Imorron e de kvällsjobb som gäller.
Ska lämna liam på dagis vid 14 tiden, och sen hämtar alex honom, och jag hämtar honom efter jobb.
Jobbigt när de blir sånna tider. Som tur inte är ofta.
 
Nu kom Camilla & Emma..filmtittande och tjejsnack!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback