Svordom?

Ihh..kan det verkligen vara så bra som det låter?
Ja..det får vi allt se på måndag kl 14.00.
Guud vad jag längtar..schyy!!

:-D

Sitter och leker med min facebook nu.

Sen ska jag nanna..Liam och jag ska städa & tvätta hela dan imorron..och han tycker det är lika kul att tvätta som mig..serisöt. Det är rätt kul faktiskt.
Sen efter de ska vi till Vellinge blomman. Dom börjar med Halloween imorron tror jag de va.
Så liam kan få se lite spöken, han tycker de är spännande samtidigt som han kan bli "skita ner sig" rädd.
Han är så söt i sina ord nu. Han tar ju efter sååå sjukt mkt. Som häromdagen sa han "Det va som fan"...haha..vi alla tittade på varann..OPPS. Får nog tänka på eeextra mkt vad vi säger numera, ler. Sen har han börjat använda ordet "skit" i sina meningar. Tex...Det är skitsnack, det gör skitont, det är skittråkig, haha...ha e föööör go.
Alltså det kvittar hur mkt man försöker låta bli svära så är de omöjligt. Det tillhör det svenska ordspråket..så att säga ordet "Fan" är lika vanligt som att säga "Hej"..
Det är som sagt omöjligt, men man kan ju föörsööka minska de ;-)

Ska kanske fika med Kamilla & Isabell imorron.

Nepp nu ska jag leka vidare.

Längtar till måndag!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går i uppfyllelse på måndag vad det än är låter ju spännande lite nyfiken blir man
=) får titta in på din blogg igen och få svaret någon dag!

2007-10-06 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback