*Poff*

Där försvann allas sista andetag av hopp.


Cancer!


image366

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,Har följt dej i din blogg känner dej inte,men guuud vilket medlidande jag känner för dej och din familj.! kram evelina

Postat av: Camilla o Jocke

Hej gumman, följer din blogg och skriver inte alla gånger ngn kommentar men denna gång tänkte jag lämna ett avtryck för att visa att vi bryr oss om dig. Jag beklagar allt det tråkiga som händer runt omkring din familj och dig givetvis och förstår att det måste kännas tungt med d senaste beskedet när allt gick så bra. Ville bara skriva att vi tänker på dig. KRam

2007-10-17 @ 21:18:13
URL: http://gizmoliten.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag tänker på er! Massor! Stor Kram Jenny

2007-10-18 @ 01:05:17
URL: http://jennybergqvist.blogg.se
Postat av: Moa

Jag får bara beklaga! I dag är dom duktiga på det mesta inom sjukvården hoppas dom kan göra något åt det. kanske någon operation eller strålning. Jag håller tummarna för er alla och sänder styrke kramar

2007-10-18 @ 10:45:25
Postat av: Anonym

Klen tröst kanske men tumör är inte lika med död även om de känns så nu

2007-10-18 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback