Piercing!

Så då va det gjort.
Piercat mig idag!
Äntligen..ONT som fan gjorde de, men som jag sagt en gång och säger igen


"Vill man va fin, får man lida pin" :-D

image358


Så jävla hett är de, och är heeeelnöjd.
Givetvis är min ring större nu så läppen kan läka, men den blir det en alldeles perfekt!!
Heeelnöjd!

(Det vill säga att ni får se en bild på mig med den rätta storleken i ;-))


Återigen rengjort och fräsch hy, och snart dax för sängen.

image359

Fassen..måste ju soooola snart ;-)
Ska börja från och med imorron. Måste ju va fin fin på min 25 års dag! :-D

Gonatt sverige!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Kul att du piercade dig i läppen! Jag hade piercing i läppen i 1 år innan jag fick ta ur den. Tyvärr så skaver det mot tandköttet. Inte i början, utan när det gått något år bärjar det bli irreterad. Så var försiktig. Jag lekte nog för mycket med min tyvärr. Hoppas det blir bra! /Hanna

2007-10-16 @ 15:15:22
Postat av: therese

riktigt snyggt med piercing i läppen, man ser ju inte in på bilden. kommer kanske bättre foto sen?! :) sköt om dig, /Therese

2007-10-16 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback