Perfekta helg!

Vad väldigt, väldigt och åter väldigt full i fredags.
Jobbade på kvällen.
Drog hem och gjorde vid mig. Tog några cider som jag laddat kylen med tills lördagen.
Pappa körde mig in till stan. Mötte en vän vid hipp. Vi drog in. 2 drinkar för 20 kr innan 12, så vi köpte in en massa. Träffade en gammal "flirt" som nyss börjat jobba där. Han kramade om mig hårt och sa att jag skulle få nåt kl 00, dvs då jag blev 25 år.
Jag sa till en annan bartender att om 10 min blir jag 25 år. Vad får jag av dig då?
Så prick kl 00 lassade han upp en massa snaps till oss. Plus att han fixade in 2 minderåriga vänner åt mig :-)
Linde, som min gamla flirt heter bjöd oxå på en massa gott. Sen träffade jag några vänner som givetvis oxå bjöd. Bara tacka o ta emot. *s*
Vi dansade och hade sjuuukt kul och som sagt..jag va sjukt på lyran.
Gick ofta på toa trots långa köer, men vafan måste man pinka så måste man. Framför mig stod en kille....en kille som va så söt att jag blev knäsvag, och när han började prata så gjorde det inte saken bättre. han kom från gbg..Japp! Han sneglade på mig hela tiden och log. Blev ju ännu mer knäsvag, men visade såklart inte de på samma sätt som jag gjort om jag va nykter. Han gick in på toa, och precis innan han stängde dörren så gav han mig en blick. Jag gick in på dass och sen drog jag och fortsatte och dansa. Han stod en bit från mig och tittade på mig när jag dansade, vilket jag inte såg förrän senare. Kunde inte låta bli att närma mig honom mer och mer. O alla blickar..gud. Tills slut kom han fram till mig, kommer inte ihåg vad han sa. Har en förmåga att glömma småsaker när jag e full, men minns att jag fick en sjukt stark grogg av honom. Vi dansade lite, sen av ngn anledning hade jag hamnat i det andra rummet igen. Kände att ngn knackade mig på ryggen. Det va han...och klockan va då runt 3 tiden. Han sa att han och hans vänner skulle hem nu. Och frågade om jag ville med på efterfest. Frågade min vän, men hon ville inte. Kände att, ja..detta är min 25 års dag. Och nu e det MIN dag och jag ska göra som jag vill. Och kände verkligen för att hänga med, vilket jag gjorde. Dom bodde vid lilla torg, så det va inte så långt att gå. Kommer upp i lägenhet och där sitter 3 andra killar och den enes flickvän. Alla va från början från gbg. Så jag satt och lyssnade medans de pratade på. Jag va så full minns jag att jag hade svårt att fokusera blicken på den jag pratade med. Men minns gott och vän hans hand på min hand och att vi pratade om en jäkla massa. Kom in på ett visst ämne...som vi pratade en del om. Och till slut gav jag ett beslut. Ja!..Ja sa jag. Jag vill pröva. Och det gjorde jag. 25 års kris eller nåt? Men fan asså..ångrar mig verkligen inte! Gud så spännande de va!
Efter några timmar till, så va vi bägge så deckade och trötta att vi somnade i sängen. Han höll om mig så passionerat. Jag vill inte att de skulle bli ngn sex. Kändes att nej..denna gpngen ska jag bara njuta av att en sån vacker man ligger här och håller om mig. Och så blev de. Vi somnade, och jag vaknade av att låg och sniffade mig i nacken kl 9 på morgonen. Han sa att jag luktade gudomligt. Och så höll han om mig hårt..och smekte min kropp, dock inte på vissa ställen. Men jag va sååå galen av åtrå att jag kände JAG VILL, JAG VILL..men lät ändå bli. Jag sa till slut att jag va tvungen att gå eftersom detta va dagen D. Festen skulle hålla till ikväll och inget va ordnat där hemme än. Ringa pappa som genast kom och hämtade mig med syrran i bilen. Dom bägge tog sig en stooor blick av mig och skrattade högt. Jaa..jag vet att jag såg ut som...usch ja. Måste säga att jag va bakis att jag mådde så dåigt att jag inte kunde gå rakt. Kände jag kunde spy närsom. Vi tog oss en frulle på Espressohouse. Men blev inte bättre. Hade sovit 2 timmar och va sååååå bakis. Jisses. Till slut fick jag panik...CAMILLA & PAPPA VI MÅSTE KÖRA HEM NUUUU. Kände att jag va tvungen att sova nån timme för att klara kvällen. Fick 1 ½ timme sömn och det räckte. Upp och hoppa och börja städa som fan och tryckte i mig en HEL pizza. Japp.
Kl blev 19 & våra första gäster anlände. Det va en helt underbar kväll asså. Alla va utklädda och hade verkligen ansträngt sig. Så himla kul. Fina va alla. En efter en kom och snart va hela min lägenhet och balkong smockad. Men alla hängde i alla rum och det va så vi fick plats. Jag va ju såklart mest på dansgolvet. Asså...full som fan även denna kväll och ja..alla underbara människor som va där. Allt från vänner, nya vänner, gamla ex..tillochmed en speciell tjej för mig kom. Josefine heter hon och ja..hon betyder mkt för mig än, faktiskt.
Ja..vet inte när jag sist hade så kul. Och alla tyckte de va en helt perfekt lyckad kväll, vilket är viktigast.
Kul som stryk hade jag. När det började bli tomt vid 4 tiden (vi hade ju trots allt hållt på sen kl 19) så kom det 2 främmade killar. Höm tänkte jag. Vafan gör ni här? Det visade sig att killen under mig hade oxå fest så dom ville hälsa på, haha. Men dom "hälsade" på för mkt. Efter 5 min stod dom nakna och gjorde "Helikoptern" i mitt vardagsrum. Haha. Kunde såklart inte låta bli att småtitta lite, hehe, men kände att nej..nu blev det för mkt. Dom va ju sjukt fulla. Så jag skickade ut dom illa kvickt. Dagen efter kom dom upp och bad om ursäkt. Trevlig människor (nyktra). :-)
Jo..jag nämnde ju att jag bytt nr med en kille.
En väldigt söt kille faktiskt. Jag småraggde lite på fyllan och det slutade efter några timmar att han ville ha mitt nr, och jag är inte sen med att ge det, så han sa "jag ringer", sen drog jag in igen, för dom skulle iväg.
Han hade tydligen ringt senare på kvällen när festen fortfarande va igång. Det va syrran som kom springandes med min mobil och sa att ngn kille hade ringt. Jag minns de sådär svagt i efterhand. Känns lixom som att det va en dröm..bokstavligt talat. Att jag drömde när hon sa det att ngn kille hade ringt och att jag skulle ringa tillbax. Helt sjukt va spriten kan göra med en. Så jag såg dagen efter att ngn hade ringt från ett konstigt nr. Då sa milla hur de låg till, och då sa de pling. Hörde såklart av mig till honom, och vi bestämde en träff på espresso house nu på lördag *s* Spännande.
Jag & 3 arbetskamrater sov över hos mig. Vi hade kul och det blev liiiite överstyr på natten. Blev lite putt över vissa saker, men det är sånt som händer.
Men ja..fy fan vilka lyckade fester jag fixar. Så nu ska jag och mackan hyra lokal och göra en BRAKFEST!
Kul!


En annan kul sak hände ikväll och händer fortfarande.
Men det orkar jag inte skriva om idag. Så imorron får ni veta.
Är det ödet eller slumpen?

:-)

Gonatt svarje!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback