Ny info!

Ändrade planer.

Dock ej tid och så.

Jag & min bästa killkompis, Markus, ska ha festen tillsammans.

Han fyller 25 den 19.e okt och jag då den 27.e
Så vi ska ha 50 års fest tillsammans den dagen.
Egentligen skulle min bästa tjejkompis oxå vara med eftersom hon fyllde 25 den 13.e sep. Men den dagen är bokad för henne redan...tyvärr, så jag önskar verkligen att hon kommer så fort hon e klar med den andra!!
Men iaf. Marcus & Jag...50 års fest.
Så det kan innebära att vi bjuder på mat och grejjer. Beror på hur många vi kommer bli.
Men kan bli svårt eftersom vi redan är uppe i 50 pers. I min 2.a, hehe..:-D Och meeer kommer de bli ska jag säga er. Alla respektiv osv.
Vi kommer nog bjuda på nåt tilltugg, får se vad man kan göra. Och givetvis chips och godis och blannevann har vi så det räcker. Och självklart en god välkomsdrink är viktigt :-D
O..ja..maskerad är ett "måste" för att få komma in här, hehe..det vet folk om. Men bara glada gensvar..åhh..klä ut oss..vad kan man klä ut sig till..åhh...osv osv. Kul och veta.
Jag & Marcus ska ut och shoppa nu inför festen...allt som behövs till en 50 års & Halloween fest. Kan bli galet.
Redan många som ska sova över. Så måste fjäska för morsan att få låna lite extra sängar och luftmadrasser, hehe. Josse har dock bokat min säng, hihi.

Så det är stora saker på gång!!

Asså:

Lördagen den 27.e okt
Kl 19.00 ska ni va här ;-)


Ni som vet med er att ni vill komma, så hör av er till mig här..så får ni adress och så, för er som inte vet var jag bor efter flytten. Kan ju säga att jag bor där jag är uppvuxen, så vet nog ni flesta jag känner.

Fan vad kul de ska bli...lääängtar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNNU MER NY INFO! Jagg fyller 22 år, köp nått till mig ;D haha

2007-10-12 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback