Längtan till julen!

Sitter här och kolla en massa foton jag helt glömt bort, hehe.

Där va en massa från Alex & min tid. Väldigt många foton i början av vårt förhållande när jag/vi bodde hos pappa.
Helt sjukt att se dom bilderna. Fick en kniv i magen på nåt sätt. Han ser heeelt annorlunda ut på den tiden.
Så söt. Men..sen kommer de hemska minnena..och då måste jag genast byts bild igen, för då är tårarna inte långt borta.
HIttade en massa bilder från min graviditet, och förlossningen och liams första dagar.
Så kul att se skillnade mellan 1 års dagen & 2 års dagen.
Kul att jämföra bilder.
Som dessa tillexempel:

image361

&

image362


Mkt skillnad e där med oss alla :-)
1 år är det mellan bilderna.

HIttade även dessa.

Mamma, älskade liam och stora syster.

image363

Jag i tomtens famn :-)

image364

Jag & min älskade, älskade gulleson, och syster yster.

image365

Åhh, vad jag längtar till Juletid!



Snart kalas.:-)
Önskat mig en massa pengar/presentkort till min nya tattoo.

*S*

Nu ska jag kolla vidare på Ally Mcbeal. Börjar bli spännande där. Billy har precis kysst henne. Guud!
Nästa vecka ska jag göra 2 stora ting oxå innan festen. KUUL! :-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte din hund kvar ?

2007-10-16 @ 22:33:52
Postat av: Jessica

Klart jag har lilla Abby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback