Härliga söndag.

Sitter med en sjukt grön mask över hela ansiktet efter en härlig intensiv tvätt av mina älskade dermanord rengörings produkter.
Just nu håller ansiktet på att smulas sönder känns de som.
Riktig lera och alger jag har i ansiktet nu.



"Algae & Clay Pack"



Sjukt bra grejjer det där.



Nu ska jag titta vidare på Ally och strax tvätta bort detta innan hela ansiktet torkar ut. *s* Känns så iaf.

Imorgon ska jag ääääntligen göra ngt som jag såå länge velat göra..och nu efter alla år ska ingen hindra eller försöka övertala mig att inte göra de. Tycker de är sååå snygg och såå sexigt, så nu så :-)
Sen ska vi till Andys lekland och busa med lillemannen som nu ligger och sover så sött i min säng *Älska*
Så som han sprang emot mig, flög upp i min famn, kramade mig hårt och sa Åååhhh..Mamma....jag älskar dig så och saknat diig sååå mycket mamma. Och höll om mig jättelänge. Den känslan är obeskrivlig, inget i denna värld kan uppnå en sån känsla som det där..fick lite tårar i ögonen.
Han pussade alex hejdå, sen körde vi hem!

Nej..nu måste jag fan ta bort masken, börjar klia, hehe. Men "Vill man va fin, får man lida pin"

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonne

Du har en super söt son! Men det är inte så konstigt med en Mamma som är så snygg som du är!

2007-10-15 @ 15:26:47
Postat av: Jessica

Gud vad sällt sagt. Både min son & jag tackar! :-)

Postat av: Mina

Håller varmt med om dessa produkter, alla borde testa!
Kram

2007-10-20 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback