Fredag!

Precis kommit hem från jobb. Skönt som tusan.
Det ve meningen att de skulle bli utgång idag, men på fredagar har jag en förmåga att alltid "trötta ner mig".
Så jag spar det roliga och orken tills imorron ist. Då ska vi antingen till vårt kära "The Tivoli" i helsingborg, eller nåt annat i Lund som vi hörde skulle vara väldigt kul & populärt. Vi får se :-)

Imorgon kl kvart i 10 hämtar min bästa killvän mig (han som jag ska ha 50 års festen med). Då ska vi köra till danmark (fick bli det ist för Tysklnad) och köpa lite smått och gott till festen, och oss själva förståss, hihi.

Beställde min maskerad kostym idag. Det är sååååååååå häfitg asså. Föll direkt jag såg den, och kan slå vad att INGEN av alla de som kommer, kommer att ha samma *s*
Tänker inte avslöja den än. Men ni lär få se!! :-D
Sen nästa vecka ska jag, Marcus och lillasyster ut och shoppa inför festen. Allt som behövs, vilket är en jäääkla massa förståss. Men har ont i magen av längtan till den 27.e.
Ännu fler har tackat ja till festen nu. Här kommer vara smockat inne..men det är bara kul!

Nu ska jag ha kväll & titta på Ally såklart, och vila upp mig inför morgondagen!!

Gonatt Sverige!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback