Elyseé!

Fan vad mätt jag e.
Men hade ett trevligt sällskap och god mat.

Liam va faktiskt med. Han första "riktiga" resturangbesök, och det gick faktiskt väldigt bra. *stolt*
Förutom när han skrek över hela resturangen "Mamma, jag feste", hahaha...(fes). Shit vad vi garavde.
Jag, Liam, stora syster, lillasyster och Emma.

Lite Mamma & Son ego bilder!

image341

Här e väntan på beställningen. Inleder med en minibok.

image342

Mamma får en puss i väntan på maten =)

image343

Nu är maten slut, och vi läser lite bok för att uppehålla mellan varven.

image344

Självklaaart ska liam få pussar av mamma oxå. :-)

image345

Mamma & son myser!

image346

Liam tyckte de va aphäftig med varsin tandpetare i munngipan.

image347

Sötaste killen!

image348

Läsa äännu mer bok i väntan på efterätt *s*

image349

Japp och där kom den goa efterätten. Han slukade heela trots att mat innan.

image351

Mina kära systrarna lyckades matcha samma tröja idag ;-)
Och lilla Emma är inte sen med "kaninöronen", hehe...:-)

Japp..hade som sagt en trevlig kväll, mkt prat, tjejsnack och bus med liam.

Ska hoppa i säng nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback