Drömmarnas värld!

Igår lämnade jag lillen på dagis, och i sin tur alex hämtade honom :-(
Slutade tidigare eftersom jag har världens bästa jobb...*FETT MED IRONI*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo..det har blivit värsta kalaset pga min piercing. Det går inte med ord att beskriva hur äckligt lack jag är och hyser så mkt agg för en viss person, men det är väl inget nytt direkt.
Så det här stora kalaset går ut på att antingen ta ut pieringen eller få sparken. Ja ni hörde rätt.
Jag sa: Jag behöver bara ha den i tills den har läkt färdigt, sen tar jag självklart ut den när jag jobbar. Men om jag tar ut den nu så växer hålet igen. Och jag ska byta till läknings stav ist, sen syns såå mkt mindre och dessutom kan jag sätta ett plåster över den så den absolut inte syns. Och så fort det läkt så tar jag av den.
Meen neeeej, det kom inte på fråga. Av ren jävelskap känns det som.
Så asså så här känns det. Jag är så lite värd på de stället att dom hellre sparkar mig efter 7 år, its för att låta den läka klart och sen ta ut den.
Jag är så arg så jag håller på att dö.
Ja..vi får se vad jag gör och hur jag ska gå till väga. Blir iaf uppsagd på ons om jag har den kvar.
Kul jul. Asså saken e den att jag verkligen gillar mina kollegor och så, älskar jobbet pga dom.
Och jag vill gärna ha ett annat normalt heltids jobb...dagtid såklart, mest för mitt eget privat liv och med liam.
Men samtidigt vill jag inte släppa BK, så skulle jag få ett annat jobb så vill jag såklart va kvar och jobba kvällar och helger när jag kan. Svårt att släppa ett ställe efter 7 år. Men jag e sååå arg att jag kan spricka för tillfälligt!

Nog om det skitet.

Snart e det helg. Jaa..snart e de helg. Fy fan vad kul de ska bli. Men vi har ett "tiny winy" problem. Jag bor på 62 km...och vi är ca 65 pers. Hahahahahaha. Ja fråga mig inte..No coments.
Jag & marcus håller på att lösa problemet. Vi ska möblera, sätta upp långbord längs väggarna där folk kan stå och "hänga" och ställa sin dricka på osv. Flytta borden, alla djuren, soffan, bokhyllan, min säng, liams säng, köksbordet, ta upp fler stolar..ja gud vet vad. Som sagt, tur jag har en stor balkong, hehe. Nej men antalet folk är det sista som oroar mig, det kommer bli så sjuuukt kul och sjuuukt ös. Som tur e, så kommer inte alla samtidigt.
Vi ska inviga med roliga lekar så att folk ska lära känna varann, det kan bli stelt i början innan spriten börjar verka, hehe. Imorgon ska jag, camilla och marcus till Party house och inhandla en massa skoj skoj.
Sen ska min syrran hjälpa mig med tilltugg, det är hon rätt duktig på.
Oja.. Och imorron ska jag äntligen hämta ut mig dräkt som väntar på mig, och hoppas och be att den passar runt mina bröst. Annars får jag köpa ny korsette, men de ska nog gå bra! :-)

För övrigt börjar jag jobba kl 16 idag till stängning. Rätt skönt faktiskt.

Finns det ngt man kan göra åt för att bestämma att man inte vill drömma om vissa saker?
Drömmar smärtar som fan, det är ju som verklighet tills man vaknar och inser att det är en dröm som ändå är sann och man slutar inte svettas och fälla tårar.
Att drömma om alex är ngt jag börjat med dom senaste veckorna? Fattar inte. Varför drömmer jag hemska drömmar om honom? Är det mitt sätt att berarbeta eller är det bara helt enkelt fucked up??
Det sjuka är att min hjärna gör honom 10 ggr snyggare i drömmen än i verkligheten. Varför är det så? Räcker det inte med själva drömmen?
Blir så jävla lack att jag kan börja slå mig själv när jag vaknar.



ÅÅHHHHH!!!

Nej, nu ska jag ta ett varmt bad.


Take me back in time, take me away, away to you. To the time i use to love and adore.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman det e inte piercingen som är problemet.. det är de bakterier som finns i såret. Om dessa bakterier tar sig till maten, vilket de kan göra via dina händer, kan du smitta andra människor rejält. Jag tror inte att de gör allt för att jävlas med dig. Det har bara med hygienen att göra. Detta kan ske oavsett om du sköter din piercing exemplariskt. Inom restaurang och sjukvård finns dessa regler pga smittorisken. Men jag förstår dig.. jäkligt irriterande!!!

2007-10-23 @ 13:49:41
Postat av: Anonym

Ring ditt fack om du nu är med i något!

2007-10-23 @ 14:26:59
Postat av: Anonym

hjälper ju inte med facket eftersom det finns regler då det gäller hygien vid mathantering

2007-10-23 @ 14:55:51
Postat av: Anonym

Du som är så vacker behöver inte smycka dig i ditt fina ansikte. var naturlig det är du snyggast i. Sen kan jag förstå att du vill prova och se hur det är och känns..Men NEJ du är söt som du är utan ringen.

2007-10-23 @ 15:55:41
Postat av: Anonym

DEt är ju för fan facket som sätter upp regler och avtal! Jessica ring facket! Du har inget att förlora!

2007-10-24 @ 08:49:57
Postat av: Anonym

Detta var du väl medveten om innan du piercade dig? Kan väl inte klaga i efterhand isf. Och om du inte visste borde du tagit reda på det.

2007-10-24 @ 11:44:22
Postat av: Jessica

Klaga i efterhand? Vad snackar du om?
Detta gällde bara tills den va läkt, inget annat!
Tänker inte låta BK styra mitt privatliv oxå!

2007-10-24 @ 16:03:24
Postat av: Anonym

Illa nog att det styr ngt!

2007-10-25 @ 13:05:34
Postat av: Jessica

Asså..lägg ner nu va?
Du slipper pierca dig!!

Postat av: Anonym

om du vill behålla jobbet, så kanske du kan ta ut den medan du jobbar och sen sätta i den direkt igen, och du kanske får ha den om du jobbar i t ex köket.
hoppas det går bra, själv tycker jag det är sjukt att du intee får ha den..

2007-10-29 @ 18:39:54
Postat av: Jessica

Ja, det är så jag gör nu.
Funkar okej, trots att den inte är läkt.

2007-10-30 @ 11:32:37
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback