Change of plans.

Den där fd "söta helt underbara dräkten" visade sig vara MÖG, MÖG OCH ÅTER MÖG.
Kvalitet? Vad e det på Bodega? Öhh.
Bilder är heelt förvrängda. Visst, till en del kan jag förstå. Men att dom visar på bilden att den är Stay ups som ingår, så är det väl det man ska få. Ja, jo dessa stay ups gick inte ens över knäna, och sen va där en massa massa andra fel. Alltid va gjort av "skumplats"..sånt jävla skit. Ska genast skicka tillbax den och har skickat ett mail till dom, och berättat exakt hur jag känner och tycker om deras skitprodukter.

Iaf, ren panik så ringer jag ett annat bolag, som har väldigt bra kvaltiet. Dom sa dom kunde hjälpa mig genom att genast skicka beställningen.
Så nu blev det ngn mkt fräckare och ja..sexig är den såklart oxå.

Titta! :-)


http://www.eliteladies.se/info.asp?ProdID=rm1438&farg=Bild

Japp..blidde ingen bild eftersom dom gjort att man ej kan kopiera.
Men checka out. Vad tycks? Kommer nog bli het i den ;-)
Haha..sorry..kunde inte låta bli att retas med vissa personer.

Japp..nu ska jag mysa vidare.
Sen lägga mig i tid. En låååång dag imorron med massa fix och pix!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback