Andys lekland!




Nu ska jag till Andys lekland med Liam.
Ska bli kuligt!
Sen ikväll ska vi bara choklad kola..*mumma*..Får bjuda hela familjen, så blir dom glada :-)

Vet ni vaaad.
Jag har köpt en Nymfparakit. Hihi. Hon/Han är sååå söt.
Dock lite rädd för mina händer, men h*n älskar att prata med mig och vissla till mig när jag pratar med henne.
Liam har döpt henne till Pippi Långstrump, hihi. Men kallar h*n bara för pippi. Tyckte de va sött.
Och eftersom dom lever så många år (förhoppningsvis) så är det ju kul för liam när han är så här 15 år gammal och veta att e va han som döpte "henom" när han bara va 3 år gammal.
=)
Just nu pratar den så fint..och jag svara såklart.
Ska försöka få henom att prata som bara den, ska bli kul.
Och tam ska de självklart bli..
Men tålamod är ett måste...och ja..det är bara att tjata, tjata och tjata!!




Nej, nu ska vi bada sen göra vid oss.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: My

oh nymfparkiter är så söta :) Har haft alla djur man kan ha och min nymfparkit hade jag nog längst. Han blev verkligen jätte gammal och jag älskade honom så mkt! Lärde honom prata o.s.v. Ett riktigt fint djur.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback