Ally Mcbeal!

Haha..gud vad jag älskar den serien.
Är inne på säsong 2 nu. Precis när "Nelly" & "Ling" börjat på firman, skitkul!

Men min favorit i serien är så klart "Jonh cage"..."Käxet" :-)
Han är sååå söt och liten. Helt underbar roll i denna underbara serie.
Precis en sån man jag hade kunnat gifta mig med i verkligheten, en som är lika skum som mig själv.

När han står där inne på toa och förebereder sig inför den första dejten med Nelle, och Barry White låten kommer upp i hans huvud och han kär den klassiska dansen. Hihi..man kan inte låta bli att storle för sig själv, och önska att man oxå kunde få va med och dansa *s*

Ja..en dag träffar jag en kille som roar sig lika lätt som mig, och gör mig så lycklig.




:-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback