Alldeles...alldeles perfekt!

OJ...vilken fest, vilka människor, vilket ös...vilken kväll!

Har inte många bilder själv, hade fullt upp :-)
Men däremot har andra tagit en massa bilder, som jag då ska få...riktigt kul och ska självklart dela med mig *s*

Men har bara dessa bilder än sålänge:

160766-398160766-397160766-396image395

Japp.

Men "det kommer meeera".

Asså. Jag måste berätta om min fredag och min lördag.
Har gjort saker jag aldrig trodde jag skulle kunna göra, men ångrar inget och njuter verkligen av livet till fullo nu.
Alex har skaffat flickvän...japp..ni hörde. Det kändes först...
Men sen släppte alla hämningar. Pang! Som en sten.
NU är det slut på alla trevligheter gentemot alex. Nu slipper jag fjäska fast jag egentligen vill slå honom ist. Svårt att förklara. Nu slipper jag oroa mig för saker som jag gjorde innan. Nu slipper jag "vänta" på nåt. Nu slipper jag tänka "om". Nu är det slut, slut och åter slut! Och det känns underbart.
Efter allt alex gjort mot mig genom åren..och jag ändå varit så snäll. Nu kan jag behandla honom som jag verkligen vill behandla honom. Som en mjällbit på en loppa som sitter på en loppa som bor i anus på en hund.
Det är allt han e värd. Eller värd och värd? Han är väl inte "värd" nåt.. han är bara en varelse på denna jord som råkat födas på tok för sent här i världen. Det enda han har åtstadkommit bra i denna värld är liam, annars...............................................hmm...nej..det va det enda.
Tycker det är synd om hans brutta. Men hoppas hon inser och är smart nog att sticka vid det första "din jävla fitta"..och det tog väl..hmm 2 veckor knappt tror jag.
Japp..är lycklig lottad att jag lyckades ta mig ur.


Träffade en kille igår föressten...han vill träffas!
Jättesöt.

Meeen fredagen va väldigt speciell...
Orkar inte ta de nu, eftersom jag sovit 4 timmar på 2 dygn...min hy berättar för mig att de börjar bli för mkt.

Japp, japp.

:-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så söta ni är . är det din syster eller? ni är skit söta båda-iaf

2007-10-28 @ 21:13:03
Postat av: Josse

Taaack för en lyckad fest stumpan..vågra knappt se bilderna..haha:) Glöm nu inte min plattis..miss it!hehe..puuusss

Postat av: Alexandra

Tack för en trevlig kväll! Hoppas milla hittade sin telefon :P Kram Alex

2007-10-29 @ 11:29:12
URL: http://alexharordet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback