ÅHH!

Vilket jävla sätt att vakna på morgonen.
Syrran ringde och babbalde på opm en massa problem på jobb. Kan inte ta det här, men där e nån jävel på jobb som ger oss andra skit. Är så förbannad att jag känner jag hade kunnat sluta och börjat gå på A-kassa ist. Bara för att slippa dessa problem som självklart blir riktiad mot en själv, så fort man råkar göra nåt som man inte får göra, även om man inte visste om de. 
Dom får fan ta och lösa nåt snart, det kan ju inte fortsätta såhär.

Jaha..ska snart till jobb då. Mår skiiiiit. Hade feber när jag vaknade imorse. Skulle ju egentligen till Damark, men de blev inget av de :-( Hinner nog innan den 27.e, då man själv har pengar och kan handla nåt. Jag e lusfattig. Sålde min mobil och fick 2500 för den. Har 300 kr kvar till den 15.e. Aja, de ska nog funka. :-)

Ikväll blir det som sagt antiingen Lund (Kulturen) eller Hbg (The Tivoli) i vilket fall som helt ska de bli kuuul.

Imorgon ska jag hämta hem mitt hjärta...äntligen!

image356

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback