Whaat a weekend!

Hallå, hallå, hallå.

Viiilken helg. Vilken hääärlig helg.
Att jag jobbat hela helgen är inte värt att prata om, men allt det andra är!

I fredags va jag och åt på millenium med syster yster, Emma, Lotta och Caroline.
Åt en jättegod maträtt med fläskfile och hela köret...riktigt gott..:-)
Drack lite god cider till såklart.
Vi snackade och hade en allmän trevlig matstund på detta mysiga ställe i Höllviken.

image409
(Syster & jag)

Emma körde in till stan efter där vi fortsatte vår kväll på Hipp. Attans va kul vi hade, och attans vad full jag blev även denna kväll...*puh* Men det va värt varenda öre ;-) Hade jättekul!
Väl hemma på morgonen full som fan, så börjar jag ta bilder för jag ville se hur jag kan se ut efter en hård kväll, och här blev resultatet, haha.

image410
(Tjecka in sminket under ögonen, hmm)

Ja, så kul man kan ha kl halv 7 på morgonen när man ska upp och jobba kl 11 dagen efter. Trevligt!
Jobbade en massa under lördagen fram till kl 21, sen drog jag hem till Josse i landskrona och plockade upp henne och vi drog vidare till The Tivoli i hbg. Ja..jävlar va kul det va även denna dag. Dansade som aldrig förr hon & jag. Rumpan gick i sträck, och svetten rann ;-)
Sen kl 4 så körde vi hem och nannade.. för jaa..jag skulle ju upp och jobba 9 timmar även på söndagen.
Efter jobb åkte jag hem till Sebastian. Detta va vår 2.a dejt. Han hade gjort iordning en god kvällsmat till mig. Halva mackor, ost, skinka och nyskurna apelsin skivor. Och så hade han lagat god te.
Vi satt och pratade ett bra tag och jag kunde inte sluta titta på honom, han e såå söt!
Efter maten satte vi igång en film som ska vara bra. "Reign över me" med Adam Sandler. Men ja..vi hann väl se ca 10 min av filmen, tills han tog tag om mitt huvud och tittade på mig jättelänge, tills han gav mig en helt underbar kyss. Jisses vad bra kyssare han är. Det blev väldigt passionerat och ja..resten kan ni väl föreställa er själva...hmm..om ni nu vill de *s* Det va helt underbart iaf. Han släkte ner..preciiis som jag vill ha de, han satte igång musik..precciiis som jag vill ha de, han smekta ev mig plagg för plagg...preciiiss som jag vill ha de, han kysste mig över hela kroppen..preciiis som jag vill ha de, han va så romantisk i varenda rörelse han gjorde.
Fick dock tillrättavisa honom litegrann av vad jag gillar. Och han verkade gilla samma saker, så det va kanon. Första gången brukar aldrig vara sådär "bra" & "perfekt", men detta va magiskt. Den här killen..han är vuxen lixom. Alltså, mer en man. Alex är lika gammal som honom, men det är så stooooor skillnad på dom 2. Alex är rätt omogen av sig, han är mer som en 19-20 åring typ. Och Sebastian är mer som 30. Det är så sexigt. :-)
Jag bara babblar på, men ja..men jag känner att detta är en kille jag verkligen skulle kunna bli kär i.
Alltså, det finns ju säkert nån här som tänker Hur kan hon ha sex med honom redan på 2.a dejten?
Men sån är jag. Första dejten har jag inte de, eftersom det är då man ska "lära känna" killen ytterst. Och känner jag att jag vill träffa honom mer, så vill jag mer. Och vi är väldigt attraherad av varann. Man måste ju "testköra" innan man ger sig in i nåt stort. Ja..så tänker jag som många andra. Tänk om man dejtar i veckor, månader, och sen är det dax för "The big" och så är det en sån stor besvikelse för bägge 2. Man kanske inte alls gillar det, han kanske har en pytte sak eller hon kanske helt enkelt är skitkass i sängen. Allt kan bli så fel. Men så som det va för mig och sebastian igår, känner vi bägge mer känslor och mer lust att träffas. Väldigt viktigt tycker jag.
Kärlek börjar med sex!

Jag sov över, men det blev inte mkt sömn för oss bägge. Vi pratade en massa, höll om varann, kysstes, pratade..
Han skulle dock upp och jobba, men jag skulle bara hem och sova dagen efter, för jag skulle inte hämta liam på dagis förrän kl 15. Så kl 7 vaknade vi, och sen blev de stressigt. Men vi bestämde såklart att vi skulle ses igen..snart! :-) Fick en mysigt mess av honom innan idag!
Ja..känns som att livet flyter på helt plötsligt. Och nu e det snart jul oxå...*guuud* :-D

Just nu sitter jag här och skriver och liam kolla på Musse pigg med morfar. Han ska snart nanna, upp tidigt imorron.
Och veeet ni vaaad jag ska göra?
Köpa en Leguan. Har bestämt mig nu. har tillochmed valt ut en. Hane. Han e jääättesöt.
Ska hämta han i veckan och få mitt terriarium hemkört till dörren. :-)

Nej, nu ska jag ner och handla naturgodis..är sååå sugen.

Pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback