Vinden vänder!

Igår va en jättemysig dag, och liam uppskattade den mkt.
:-)
Så nu e han hela 3 år min lilla grabb.

Måste berätta att det inte är som de ska mellan mig & Oscar.
Han visade sig vara alldeles för mkt som Alex.
Och jag har lovat mig själv ända sen jag kom loss från alex att om min nästa pojkvän visar sig ha tendenser som alex, så sticker jag direkt. Jag har försökt att se de ljusa i honom & gett honom chanser för att se som det kanske bara är att han saknar mig. För vi har inte träffats på 1 vecka.
Han blev arg/svartsjuk på mig för att jag va ute på fredagen. Han accepterar inte att folk är ute och festar och dricker. Men sån är jag. Jag har varit singel i 2½ år och levt ensam sen dess, och lever detta livet jag gör. Han kan inte komma in & ändra på de på 3 dagar. Men tydligen så trodde han de, så han började bete sig riktigt illa...kall..känslolös..ja..precis som Alex. Hans sätt att bråka och skälla på är exakt som alex.
Så jaa...nu ger jag upp. Ska leta upp han idag (han jobbar ju runt min gård) och så ska jag ge han halsbandet som jag fick av honom. Han kan spara de och ge de till ngn som han lär sig acceptera henne för den hon är. Tänker inte ha på mig ett halsband som hela tiden påminner mig om honom, för gudarna vet hur mkt jag tycker om honom. Men han gör inte saken bättre för att de ska bli bra igen, utan är fortfarande arg och sur.
Varför ska man alltid träffa fel killar?? Han va ju så underbar de dagarna vi träffades..men han blev en skit!

Ja..nog om honom.
Jag ska snart träffa madde för första gången på 2 år. Ska bli kul att äntligen få krama henne igen.
Vi ska gå en runda och kanske ta en fika eller nåt. =)

Ska jobba kl 16 idag, så vi hörs ikväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Tacka internet! Se vad som kan hända om man bara sätter skrift på tankarna på internet! Nu får du kanske tillbaka din gamla vän! Satan va bra internet e!

2007-11-14 @ 11:56:17
Postat av: vera

Hej gumman:0)

Är han en Idiot så skit i han gumman!
Du e värd så mycket mer!!
Vad roligt att det börjar att ordna pp sig med Madde å dig!
Måste kännas skönt!
Ha et bra gumman, love ya

2007-11-15 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback