Torsdag!

Fick ett vääldigt bra erbjudande idag.
Riktigt najz. Preciis vad jag skulle behöva nu. Verkligen, för att lätta upp på 50 kilo i min sköra kropp.
Blev så glad...väldigt glad!

=)

Nu ska snart jag o lillgrabben gå ut och gå en runda..skönt.
Sen ska jag jobba :-( Börjar kl 16.30 och sluta 21, så då ska jag hämta honom hos Alex som ställer upp och har honom under tiden. Sen är vi lediga heeela helgen! :-D

Känner att saker och ting börjar klarna upp nu. Det känns underbart.

Imorgon ska jag på bio med typ halva jobbstyrkan, ska se premiären av Saw 4, ska bli riktigt kul. Sen får vi se om vi landar nånstans efter de. *s*

Varför kännde så såå otroligt skönt att läsa vad mitt stjäntecken står för?
Alltså...det stämmer så sjukt äckligt bra att man nästan blir rädd.
Och en massa av de har tagits upp nu i dagarna.



Skorpioner är intelligenta och lyckas vanligtvis lösa de problem som de ställs inför. Det finns en stark kraft här som måste få utlopp, ibland i hårt arbete, diskussioner eller passion, men tyvärr kan också våld, hämnd och svartsjuka finnas med på listan. En röd tråd i hans handlingar och känslor är intensitet. Han tar livet på blodigt allvar, det här är ingen person som man driver eller leker med, då får man snart smaka på hans tillbakabetalning. Kritisera inte en skorpion, det är ingen idé. Den ende som ändrar på skorpionen är han själv.

Element: vatten Kvalitet: fast Polaritet: negativ
Nyckelord:
Pluto, koncentration, intensitet, sex, födelse, död, hemlighetsfullhet och jade.
Positiva karaktärsdrag: beslutsam, flitig, charmig och har elegans.
Negativa karaktärsdrag: svartsjuk och inåtvänd.
Människokroppen: könsorgan


Tror på sånt här väldigt mkt.


Veckohoroskop:

Din sociala och vänskapliga sida är särskilt stark den här veckan och du har en förmåga att få personer i din närhet på mycket gott humör oavsett omständigheterna. På arbetet är du därför något av en mittpunkt den här veckan eftersom du sprider så mycket positiv energi omkring dig. Tyvärr så fungerar det inte lika bra på kärlekens område, det är nästan som om du spenderar all din energi på dina vänner och inte har någon kvar att lägga på din partner.


Japp.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: henrik

ja vi skorpioner är allt bra underbara :)
Henrik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback