Oskar!

I ca ett år har en kille, som jobbar på gårdar och klipper träd, blåser löv, skottar snö, tittat på mig väldigt mkt.
Väldigt mkt måste jag säga. Han har sett mig leka med liam många ggr på gården där jag tramsar mig till fullo, han har sett mig kl 8 på morgonen på väg till jobb osminkad och dann, han har sett mig vidgjord...dvs i alla mina olika skepnader.
Trots att han tittat och försökt att ta kontakt med mig, har jag inte stirrat tillbax. Visst, absolut, jag har tittat på honom när han inte tittat på mig. Försökt att se hur han ser ut, men eftersom min syn inte är det bästa så har jag inte fått en klarbild. Jag är en "tyvärr" väldigt kräsen person av mig. Går ju självklart först på det yttre, vilket nog vi alla gör, utan att våga erkänna.
Iaf. Nån gång har jag ju fått ögonkontakt med honom, men vänt bort huvudet rätt snabbt. Hatar att få ögonkontakt med folk..kan tycka det är jobbigt. Har tänk en del på honom och undrar hur han ser ut, hur han e som person osv. Men inte lagt så mkt enegi på de.
Jag e medlem på Match.se (jävligt bra sida), bara av ren spänning för att se vad som finns på marknade..det är inte dålliga saker ska jag säga er ;-)
Va ett bra tag sedan jag va där inne. Så jag tänkte, nej nu får jag fan kolla lite.
Direkt jag kommer in får jag mail från en massa olika. Från den ena killen låter det såhär "Bor du möjligtvis på vip eller trangränd?" Tittar på hans profil. Jättesöt kille från sjöbo.
Jag svarar..Japp..trangränd.
Får tillbax. "Åååhh..det är ju duuuu" Fan vad kul. Jag har tittat på dig i över 1 år, utan att våga ta kontakt med dig. Jobbar på din gård"
Då fattar jag direkt. Shit det är ju "han". Kolla lite extra på bilderna..men gud, ja han e ju söt OCH lång..1,97 faktiskt. Så nu e de inte längden jag behöver sakna hos alex inte, för den har jag här! *s*
Och att han han hittade mig på match va rätt häftigt. Han trodde såklart jag va upptagen och sånt. Men nepp.
Han ringde mig. Oj..paff blev jag. Inte att han ringde utan hur han pratade. Han är en riiiktigt norrlänning. Han kommer från Kalix eller hur fan det stavas, men det är typ nästan högst upp i Sverige. Galet värre. Lite svårt att höra vad han babblar om, hehe..men börjar vänja mig. Vi bestämde genast träff.
Blev en lång promenad med hans underbara hundar. En fågel hund eller va det är och en svart labbe. Han är en jaktlabbe eftersom han är Jägare. Jaa..jag vet. Ni hörde rätt. Han är en sån person jag egentligen "hatar" som dödar för nöjes skull. Jag har talat om för honom exakt vad jag tycker om jägare..han respekterar mina åsikter.
Jo..Vi har träffats 3 dagar i rad nu. Och det känns helt underbart faktiskt. Han gillar verkligen Liam, och liam är helt galen i både honom & hans vovvar. När jag får mess från honom så skriver han inte bara att han saknar mig, utan Liam oxå. Det är jätteviktigt för mig, så man kan bara bli glad. Han är faktiskt den mest energiska människa jag mött. Hela tiden ska han smeka min kropp, hela tiden ska han pussa på mig, hela tiden viskar han fina saker i mitt öra, hela tiden rör han vid mig, hela tiden kramar han mig, han är fantastisk i sängen, hela tiden berättar han för mig att han vill att jag ska bli hans, "I´m yours to keep, if you want me" säger han ofta. Ryser i kroppen när jag hör han säga de. Han vill ha upp mig & liam till Kalix nu vid julen och så. Och där e snö vill jag lova..tänk att få fira jul när snön faller utanför. Underbart, men inget som kommer ske denna julen inte. Jag kommer såklart följa med upp snart om de bli allvarligt mellan oss. Han är väldigt, väldigt seriös, precis så seriös jag vill att en kille ska vara..

...........................................................men...........................................................................................................

Varför är jag rädd? Varför släpper inte jag till helt? Varför är jag långt ifrån redo för ett förhållande när jag trodde jag va redo? Varför tycker jag de är jobbigt? Varför känns de obehagligt?
Men ändå tycker jag såååå sjukt mkt om honom, verkligen. Älskar när han håller om mig och kysser mig i nacken.
Älskar att få så många mess på en dag, älskar höra hans röst...kan inte sluta tänka på honom!

Jag vet att jag älskar vara singel, jag älskar att få uppmärksamhet från killar, älskar att flörta, älskar att busa runt, älskar att leka...det har jag alltid gjort. Alltid.
Det va likadan när jag och alex träffades. Tog ju evigheter innan jag gav honom ett "ja".
Och under tiden vi dejtade så träffade jag andra killar, för jag ville ju inte ha ett förhållande, ville vara singel och leva livet. Sån e jag. Alex va lika energisk, och jag hade lite svårt för de, men gud vad kär jag blev i honom till slut.
Kommer det ske samma sak här, eller ska jag lita på mitt första intryck? Att jag är för rädd, inte redo, utan vill vara singel?
Jag vet att jag är mamma och har min älskade, älskade son. Men asså. Han är bara 3 år gammal..och jag har många år på mig att verkligen hitta den rätta! Alex va inte den rätta, han va ett svin, men de visades tyvärr inte förrän ca 1 år på riktigt. Men hade jag inte sagt "ja" till honom den kvällen där på etage så hade jag inte haft liam idag.
Ska jag göra som alex att ta den första bästa som han gjort eller ska jag vänta och se om jag kan känna det där WOOW..nu vill jag inte vänta längre. Jag vill verkligen inte såra honom och jag älskar redan hans hundar. Hmm, ja..ni hör. Det låter ju helt fel. "Jag älskar hans hundar", det är väl inte dom jag ska gifta mig med.
Han sov här inatt och ska sova här inatt igen. Han har tagit ledigt från sitt jobb imorgon för att spendera en heldag med mig. Han vill åka till Falsterbo strand med hundarna och leta bärnsten. Dömysigt.
Och ikväll vill han ha ostbricka..
Han är precis så som jag vill att en kille ska vara fan!! Helt fantastik och romantiskt dominant man, som verkligen gillar mig. Och i sängen är han vild, hård, dominant, smiskar, hårda tag..ja gud ja, helt jävla fantastisk. Såja..då fick ni höra lite om mitt vilda sexliv ;-) Det bjöd jag på.
Meeen snälla ngn..jag måste ha råd om detta. Vad tror ni det är? Vad e det som är fel?
Varför känner jag såhär?



*Tycker om dig*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de värsta som kan hända? Får vara lite villig att släppa taget lite. ingen kille är WOW från början...den här verkar dock vara hyffsat WOW och tänk om han blir ännu mer WOW ju längre tiden går. Vill du gå miste om det?

2007-11-06 @ 13:15:48
Postat av: Jessica

Nej :-(
Men..ändå..

Postat av: Milla

En kille som uppskattar både dig och Liam...jag säger go for it, vad har du/ni att förlora?! Tycker han verkar vara en helmysig kille, en sån som du förtjänar...en som bryr sig om dig OCH din son. =)

2007-11-06 @ 13:55:46
URL: http://gizmoliten.blogg.se
Postat av: Anonym

tror du det kommer någon bättre?...det gör det aldrig...

2007-11-06 @ 15:38:31
Postat av: Jessica

Men så kan man ju inte heller tänka..

2007-11-06 @ 17:45:53
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker du ska slå till. Men ta det sakta men säkert. och som tidigare nämnts, han bryr sig om din son också, och det är ju viktigt att dom går ihop.
hoppas att det går bra, och lycka till!!
kraaam.

2007-11-06 @ 19:31:56
Postat av: Josse

Ge det tid,och ha mysigt!! Rättsom det ärinser du vad du vill, så är det bara! Du vet hur rädd och osäker jag var när jag träffade Robin,men nu e jag såå glad att jag gav det chansen, han är verkligen MITT LIVS KÄRLEK! och han bhandlar mig så bra!! DU kan oxå få det, men då måste du våga chansa!!Du kan inte förora på det, så e det bara, skiter du i det, kommer du alltid undra...PUSS!!

2007-11-06 @ 19:47:20
URL: http://dinkan.blogg.se
Postat av: Sandra

Tycker inte att du ska skita i detta! Ge honom en ärlig chans, med din inställning kommer du aldrig att låta dig själv träffa den rätta. Det är inte alltid WOW från början, men han verkar ha alla dom egenskaperna du uppskattar. Kanske det som gör dig rädd? Släpp din rädlsa och dina spärrar och ge honom en chans. Han kan vara den du letat efter, du vet inte vad det utvecklar sig till om du inte låter honom komma dig nära! Lycka till!

2007-11-06 @ 20:40:35
Postat av: Anna

Njut av stunden älskling... Vet
nog varför du e rädd men det tar jag bara med dig. Du förtjänar det bästa gumman glöm aldrig det, love ya

2007-11-06 @ 21:12:43
Postat av: Hanna

Jag tycker inte att du ska lämna detta fina som du berättade om. Ta det lungt och bara häng med i allt som sker. Han verkar ju vara perfekt för dig. Ta det varsamt, så kommer den rätta känslan för vad du ska göra snart. Lycka till, ska bli spännande att läsa fortsättningen.

2007-11-07 @ 08:47:55
Postat av: Anonym

Oj vilken söt kille han verkar vara ta vara på denna kille han verkar ha båda benen på jorden och han VERKLIGEN ÄLSKAR DIG: Njut och ta han till ditt hjärta

2007-11-07 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback