Här!

Okej, vill ni veta ska ni få veta.

En fd vän...som numera har feta problem med sig själv och sitt liv.
Avundsjuk som fan, och har inga vänner kvar.
Jag va skyldig henne pengar, och gav henne inte dom som jag lovat. Vet att det va fel av mig, men jag hade verkligen inte de lätt med pengar på den tiden när jag bröt upp med alex och allt sånt.
Till slut fick hon pengarna och jag hade redan bett henne så mkt om ursäkt då..men den va inte godtagen. Så alla vänskapen försvann rätt snabbt.
Och sen började hennes feta flabb att snacka skit.
En jäävla massa skit. Bara skitsnack allt. Och hon försökte få mina vänner på hennes sida..så dom skulle vända ryggen. Bara dom svaga gick med. Men mina riktiga vänner och många andra trodde såklart inte på hennes bullshit. Så ist förlorade hon dom. Idag har hon inget.

Ist snokar hon som en jävla stalker i min blogg. Hon är visst jävligt intresserad av mitt liv ändå..lite kul e det allt *s*
Och av ngn anledning har hon och Oskar (den killen jag träffar) snackat lite eftersom bägge har hundar och oskar kan en hel del om dom.
Hon läste min blogg och såg att jag träffade honom.
Hon hittar hans nr och ringer honom när jag e på jobb.

Hon hade en JÄVLA massa och säga till honom.

Bara så du vet de:
Du ska passa dig för henne, hon kommer såra dig.
Bara så du vet de så är hon är en dålig mamma
Bara så du vet de så hon klarade inte av att ha sin hund..(typ djurplågare) (saken är den att abby bor hos min mamma för hon trivs bäst där det alltid är folk hemma och hon har en vän..timon. Jag träffar henne varje dag och älskar henne lika mkt. Allt är för djurens bästa!!
Bara så du vet de så äter hon antidepressiv medicin
Bara så du vet de så festar hon mkt
Bla bla bla bla bla bla bla!!

Den lilla fittan ringer den killen jag träffar som jag hyser starka känslor för och varnar honom för mig!!
Kan ni förstå hur svin jävla kuk lack jag är. (Ursäklta ordvalet)
Säger bara så mkt att denna "kvinna" kommer få ångra. Jag är hämdlysten...omogen eller ej spelar ingen roll!
Ingen jävlas med mitt liv & komma undan.

Som tur e så sa Oskar att han bara kan typ skratta åt det för att hon ringer inte till honom för att han ska må bra, utan för att hon ska känna att hon åstadkommit nåt eftersom det är hon som förlorade allt.
Och det vet jag. Hon kan inte nå mig på nåt sätt alls.Hon kan inte göra mig illa alls. Så därför går hon så här långt och känner väl nån sexuell upphetsning av det hela, vet inte.
Ska bli skönt om hon tar sitt förnuft till fånga och flyttar härifrån där ingen tycker om henne!

Jag har försökt att bli vän med henne sen vi blev ovänner.
Tycker att det vi blev ovänner för va så jävla fjantigt. Tycker att vi är vuxna nog att klarar upp detta nu efter dessa år. Men nepp..tydligen bara jag som va vuxen nog.
Och nu är det försent...hon e körd!

Så..nu vet ni varför jag hatar en viss patetisk människa...fast..tycker mest synd om henne faktiskt!
Inte lätt att vara henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit alltså, det är ju så pinsamt att man skrattar, hur fan kan hon göra så fattar hon inte att alla skrattar åt henne.. jaja galet! lycka till med oskar, harn verkar vara en höjdare!!! känner inte dig men tycker du verkar vara en super mamma!

2007-11-07 @ 19:47:52
Postat av: Jenny

Ursakta...jag kanner ingen av er precis men vad i helvete..."hon ater anti depressiv medicin". Ursakta men sen nar blev man en dalig person for det!!! Herregud. "Festa mycket"? ja vaddada? Roligt kan man val fa ha eller? Fy fan va daliga anledningar. Skrattretande.

2007-11-07 @ 20:32:37
Postat av: Anonym

letar upp hans nr????? lilla vän de har jag haft länge.........................................

2007-11-08 @ 01:03:04
Postat av: Anna

Har hållt mig ganska neutral i det här... Men nu får det va nog, jag blir så jävla förbannad... Står alltid på din sida sötis det vet du, älskar dig som min egen syster. Skit i henne nu låt henne hålla på nån gång så måste hon ju tröttna eller???

2007-11-08 @ 11:33:44
Postat av: Anonym

Alla ni fittor som sitter och säger att Jess är en dålig mamma är fan sickos!! Är ni med henne var dag? Ser ni hur den här lilla gobiten till son fullkomligt lyser upp när han är i samma rum som sin mamma? Nää shut tha fuck up då!!! Ni är bara losers som inte har nått jävla liv, låt henne vara och låt henne få bli lycklig nån jävla gång. Hon har redan haft ett sicko till pojkvän som behanldat henne som skit, måste ni göra det oxå? Hur gamla är ni? Sitter och klankar ner på andra människor bara för att ni mår så jävla dåligt med er själva. Ni kommer vara så stolta över er själva när ni är 70 år och fattar hur jävla bittra ni är. Shiiit Jess jag älskar dej som min egna syrra, det vet du!! Skit i dessa jävla idioterna som inte kan släppa saker och ting bara för att dom ska ha nått fuckin jävla drama i sit liv. Gumman du är bäst och du gör alltid ditt bästa med Liam! Massa Pussar Och Kramar // E
(P.s. sorry att det blev en hel jävla historia men blir bara så laclk)

2007-11-08 @ 12:10:43
Postat av: Anonym

Hur kan man skicka sin son till någon som behandlat en som skit? Risken är väl ganska överhängande att han skulle göra samma mot sin son. Kommer kanske inte växa upp med världens bästa självkänsla

2007-11-08 @ 12:46:35
Postat av: Jessica

Alex älskar sin son och kommer aldrig göra honom illa. Så det va nog de mest sjukaste jag hört!

Postat av: Anonym

är det så sjukt? jag känner inte dig...eller honom..bara det du berättar om honom..och han verkar inte vara den snällaste...och om han inte skulle göra sin son illa e de ju bra. Men han gör ändå honom illa genom att göra dig illa...du skrev ngn gång om när ni alla tre var i bilen och han bara skriker elaka saker till dig ...tror du inte din son påverkas av det?

2007-11-08 @ 13:54:29
Postat av: busan

oj vad folk har många åsikter
:P släpp inte taget om killen du hittat! skit i alla som får dig att må dåligt,de är inte värda att få vara en del av ditt liv, livet är för kort för att må dåligt!

2007-11-08 @ 18:09:59
Postat av: Anonym

Oj då, Madde verkar ha blivit lite besatt av dig..
Var inte detta ett bra tag sen nu, typ år!!
Drop it!
Bry dig inte längra gumman, orka lägga ner energi på henne, NOT!
Kram på dig :0)

2007-11-08 @ 20:38:47
Postat av: Milla

Herreguud Madeleine! Haha. Nu får du väl ge dig? Hur gammal är du? Tänk att jag & Emma ens prata med dig igår? Trodde vi alla kunde hålla en vuxen
nivå men tydligen inte du! Ska du hålla den jävla attityden ska vi andra också göra det. MVH Emma & Milla

2007-11-08 @ 21:43:46
URL: http://Absofukingmilla.blogg.se
Postat av: Anonym

"Letat upp hans nummer ? Lilla vän jag har haft det länge?" Din pojkvän måste vara stolt över dig madde. haha. Jag menar du e ju känd för att ragga alla med snopp. Undra vad din pojkvän skulle sagt om någon ringt upp honom och berättat om alla dina fel & skavanker. haha. Se hur länge han stannat då!

2007-11-08 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

vilken attityd

2007-11-08 @ 21:47:14
Postat av: Anonym

Du han vet om allting vad jag gjort, hur jag varit men ring du å berätta.
han har varit här i 2 år nu..... så va snackar du om.......å ja jag har haft oskars nr länge även om han inte påstår de, så vadå??? tror du jag varit intresserad, svar NEJ.. mycket händer på 2 år.... jag vet att bättre än så här finns inte..... varför ville du ha mitt nr???? efter 2 år så frågar du efter mitt nr jag bara undrar varför??? Du får vara med precis vem du vill för de skiter jag i men eftersom han frågade s¨å svarade jag. O jag svarade så som ngn annan hade gjort om du hade behandlat de som du gjorde mot mig å då handlar de inte bara om pengar. De finns många som e på min sida å många som e på din. men där kan vi ju sluta.. å jag har aldrig påståt att du varit en dålig mamma.Vet att du älskar honom.Vem va hemma å gick ut å festade med dig varje kväll om inte jag.vem satt hemma i din o alex soffa när du va gravid.vem följde med dig till kvinnokliniken om inte jag. Vem stöttade å va med dig när vi skulle till lödde för att hämta lilleman när vi pircade oss + en massa fler gånger . Du våga o ville inte själv. tänk om du kunde ta vara på dem kompisarna som e snälla mot dig, o bara om du hade varit snäll tillbaks å inte tänkt så mkt på dig själv så hade vi kunat ha skit kul tillsammans.Så himla kul vi hade på bruksparken, helsingborg mm du har säkert inte glömt. alla dessa ställen du o jag har varit på tillsammans. All galenskap..

2007-11-08 @ 22:28:06
Postat av: Jessica

Det va inte jag som skev det där med att ringa din pojkvän. Såg att du skrev det som om det va jag som skrev de. Men den personen känner tydligen dig och har självklart en bra åskikt.
Det va O som sa att du hittat nr, spelar ingen roll om ni är vänner och, får ni jättegärna vara. Du kände honom innan mig. Men att du kan sjunka så lågt madde hade jag ingen aning om. Att du med mening gör allt för att förstöra för mig när du vet vad jag gått/går igenom med mitt liv.
Jag vet att du gjort så sjuuukt mkt för mig. Och jag älskade verkligen dig som en vän, det vet du. Vi hade mer stunder tillsammans än vad många av mina andra vänner för möta. Du fanns där alltid för mig, och jag fanns där alltid för dig. Men du tog inte åt dig det lika mkt som mig. Jag visste att du fanns där, därför vågade jag vända mig till dig.
Jag visste att jag kunde låna pengar av dig på den tiden eftersom du tjänade så mkt mer än mig då. Efter dopet började allting bli såååå mkt värre mellan mig och alex. Jag mådde verkligen så dåligt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Ingen ursäkt är de. Men när jag mår så dåligt som jag gjorde då, så köpte jag saker för att "köpa" lycka. Jag festade (dock aldrig drack, så mitt festande kostade inget och det vet du), men jag köpte ofta nya prylar till min nya lägenhet, eftersom jag va så ledsen att flyttat ifårn vårt hus, så ville verkligen känna att jag kunde inreda och bo i mitt nya hem. Du pratar om 2000 kr. Dom första 1000 betalade alex tillbax direkt och kvar återstod mina 1000 kr. Jag visste att du skulle då dom..självklart. Och jag hoppades att du oxå visste de. Och jag kände att de inte va bråttom eftersom du hade gott om pengar och vi va ju vänner. Så tänkte du skulle få dom så fort jag fick pengar över. Men helt plötsligt gled vi ifårn varann. Vet inte varför. Du blev väl sur över pengarna, men ist för att verkligen berätta hur du kände, så började du prata bakom min rygg. Och där började allt.
Jag har veerkligen inte glömt allt kul vi gjorde ihop, allt som du berättade om precis. Tänker på de mer ofta än du tror. Därför ville jag ha ditt nr. För jag ville gärna att du skulle komma på min 25 års dag/fest för att jag kände att jag faktiskt saknade dig. Men Kamilla bara sa "Hon vill inte att du ska få hennes nr och hon vill inte komma på din fest"..det va allt svar jag fick.
Vad mer kunde jag göra?
Och sen kom detta....och det gjorde ont.
Grät i Oscars famn...mest för att jag kände..varför vill hon mig så illa.

2007-11-08 @ 22:41:04
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill inte dig illa o de vet du. de e bara så jag upplevt dig mot slutet VARFÖR blev de som de har blivit kan du förklara de för de kan inte jag. mer än att jag vet att jag störde mig som fan på att du gjorde allt annat än att betala tillbaks.... Men de som du skriver nu har du ALDRIG berättat för mig ansikte mot ansikte, hur mycket jag betydde för dig osv....... de hade varit skönt att få höra de någon gånng då å då. jag va hos dig nästan 24 timmar om dygnet........å vi hade sjukt skoj tillsammans... tänk om du kunde berättat detta tidigare då hade de nog varit annorlunda, tror inte du de????

2007-11-08 @ 22:53:28
Postat av: Anonym

föresten har du fått mezzen på din mob??? hittade de på hitta.se
bara undra

2007-11-08 @ 22:55:59
Postat av: Jessica

Jag har sagt många ggr till dig att jag älskar dig och kramat dig. Och så brukade du pussa mig tillbax. Jag tyckte nästa jag hängde för mt på dig..speciellt när jag drack. Kommer ihåg att du brukade skämta bort allt när jag hängde på dig..speciellt på fyllan.
Jag förstår inte varför du säger att du aldrig kände de jag skrev. Sa ofta till dig hur jag kände och tackade mkt för att du alltid fanns där. Och jag satt hellre hemma i din lägenhet och pratade skit än att vara själv.
Jag kunde vara ärlig och berättat varför pengarna inte kom i tid, men vågade inte, kändes dödumt. Och tyvärr har jag en hemsk förmåga att skjuta upp allt till morgondagen och gjorde samma med dig. Och det är jag lessen för. Jag kommer igåh att jag messade dig öfr över 1 år sen. Precis när jag flyttat till trangränd från bruksparken och frågade om du ville komma upp på nån fika. Men fick aldrig ett svar tillbax. Hoppades bara att du bytat nr, men idag förstår jag att du inte svarade med vilje. Vet inte om allt varit annorlunda om jag berättat allt jag kände. Men förstår inte "varför" allt hände så bra vänner vi va. Att en sån bagatell egentligen som pnegar kan förstöra så mkt. Hatar pengar. Min pappa & hans bror bor 5 meter ifrån varann. Dvs han bor precis brevid mig. Och dom har inte snackat på 10 år. Ville aldrig att nåt sånt skulle hända mig. Varken med vänner eller familj. Men det gjorde de. Hade jag kunnat skruva tillbax tiden och gett dig pengarna direkt och varit så klok så hade jag gjort det!

Har inte fått nått mess.
Min mob e sönder, har ett annat tillfälligt nr.
Vem undrar?

2007-11-08 @ 23:10:44
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

de va bara jag som undrade..... med mezzen...skickade mezz till dig....
Tänk om du hade kunat vara ärlig hade inte behövt känna dig dum bara jag hade vetat.......

2007-11-08 @ 23:17:54
Postat av: Anonym

jag tackar dig för att du drog ut mig den kvällen hultberg va här..... tack tack tack......minns du.

2007-11-08 @ 23:20:17
Postat av: Jessica

Jaa..minns den kvällen som de vore igår. Det va inte lätt att få iväg dig. Han ville ha dig runt hans lillfinger hela tiden..*ryser*
Skriver mitt nr här snabbt sägf till när du har det så jag kan radera de..

2007-11-08 @ 23:26:56
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Jessica

0737-380880

2007-11-08 @ 23:27:28
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

har de... kan du inte logga in på din msn

2007-11-08 @ 23:29:34
Postat av: Jessica

Fan det är nåt fel på blogg.se
Kan inte radera komentarer. Aja..hoppas ingen dåre läser här iaf. Jag är redan inne på min msn?

2007-11-08 @ 23:33:47
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

nä den jag har e [email protected]

2007-11-08 @ 23:35:12
Postat av: Jessica

[email protected]

Den e de..

2007-11-08 @ 23:39:13
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Josse

Härligt tjejer!!Äntligen snackar" ni uuutt..som jag hoppats på denna stunden..Vänskap ärdyrbar, och att gå o vara ovänner gör ingen glad. Även om man inte blir bästisar, är det skönt att snacka ut!!Kramar på er båda!

2007-11-09 @ 16:49:45
URL: http://dinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback