Bah!

E för trött idag igen för att lägga upp bilder från kameran och grejjer, men kan ju berätta lite.
Jag & min älskade son körde upp till Helsingborg och tog båten över till helsingör. Där promernerade vi en hel del och sen gick vi in på en stormarkad.
Köpte en massa skoj skoj där.
Blev mest nöjd med min jacka...som jag ska lägga in en bild på...och sen jättenöjd med all sptir jag lyckades ta hem.
Köpte min efterlängtade underbara parfym..
Nya Kenzo Amor


Dock liiite väl dyr, men sånt får man ta. *s*
Älskar de iaf!

Fick ju dolce gabbana Light blue av syrran i present och en annan enkel..den nya puma.
DC är hiiimla go. Inte annars min doft alls...otroligt söt, är mer för kyddiga dofter, men det är himelsk.

Underbar!

När liam somnad ei vagnen så tänkte jag vi skulle vända hemåt..så vi tog båten hem. Och i hbg träffade jag min underbara vän peter, som va där och jobbade. Vi satt och snackade ett tag, och sen for vi hemåt.
Jag lämnade Liam åter till Alex eftersom de är hans vecka.
Sen stack jag till jobb och duschade och gjorde vid mig inför min spännande dejt.
När kl blev "dax" så körde jag till Lund där Sebastian mötte mig. Söt som han är gav jag honom en jättekram.
Han sa jag va vacker...alltid skönt att höra. Vi gick till den mysiga lilla resturangen där han bjöd på dagens 3 rätter meny..jäkligt dyrt där, men värt varenda öre. Fin mat och framförallt god. Till förrätt fick vi nån tillgjord kräfta med citronaoli, hiiiimla gott. Huvudrätt va kalvrygg med rödvisnsås och massa svamp. Oxå jättegott..meen, jag gillar inte rött kött, och detta va rött. Så jag kämpade i mig iaf en bit och resten fick ligga kvar. Dock åkte resten ner *s*
Efterätt va en vääldigt god hjortronsoppa med en iskall parfait och mandelbiskvier. *Mumma*
Vi satt kvar en stund, han tog kaffe och jag te.
Sen bestämde vi att vi inte ville kvällen skulle ta slut, så vi åkte hem till honom och tittade på fotbollen. En jävla bra match det där. Zlatan är alltid lika bra, trots han inte fick in nårra mål denna gången. EM nästa..naaajz!
Efter matchen ville vi återigen inte avsluta kvällen, så vi satte igång en sjuukt bra film. Donne Darker. Alltså en riktig tänkarfilm, men ack så bra den är med den otroligt läckra hunken Jake Gyllenhaal
Åhh..hitta en mer sexig människa och du får 90 miljoner av mig. Njuter...
Iaf..se filmen..riktigt bra!
Klockan blev mkt och vi bägge skulle upp och jobba.
Vi gick till min bil..och han gav mig en jäätte kram och sa att han absolut vill träffa mig igen, för han tycker jag e underbar de lilla han träffat mig. Kul och höra, för jag vill klart träffa honom oxå.
En mogen kille på 26 år som jobbar som personvetare på ett IT bolag. Precis vad jag behöver!

Imorgon ska vi ut..hela gänget. Fixat så jag börjar jobba senare på lördagen så jag slipper skämmas för hur jag kommer se ut, hehe. För det är "drickadag" imorron.
Sen på lördag kväll ska vi till The Tivoli i hbg. Oj vad kul vi ska ha.
Förhoppningsvis skulle Sebastian till samma ställe som mig imorron, man kan ju alltid hoppas =)

Jag har precis varit på bio, vi såg heartbreak kid. Helt okej film det där. Både rolig och underhållande.
Så nu ska jag slänga mig i ett bad och njuta.
Sen kl 13.05 imorgon så ska jag göra detta:

Klassisk helkroppsmassage:
Här masseras hela kroppen med klassisk massage. Behandlingen inleds med effektiv ryggmassage och partiell värme med vetekudde på ex. axlar medan benen masseraras. En skön cirkulationsökande gel på nacken innan du vänder dig och får massage av framsidan. Avslutningsvis några minuters relax. Efter denna behandling känner du dig mjuk i musklerna och härligt avslappnad
Änglafötter:
En härlig mild fotbehandling för den som älskar fotmassage. Peeling, fotbad och fotmassage.


Förstå hur skööönt jag ska ha de imorron! Ihh..:-)

Nej..nu väntar badet och min dagliga hudrengöring. Behövs verkligen idag!

Gonatt!

Älskar dig Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback