Älskade MJ!

http://www.youtube.com/watch?v=e3wShd_bX8A


Jag dööör när jag ser denna videon och hör denna underbara låt från denna underbara artist.
Fan vad jag ryser i hela kroppen och kan inte sluta le när jag ser eller hör honom.
Han är absolut bäst på denna planet.
Han dansar bäst på denna planet & sjääälvklart sjunger bäst oxå, men det visste vi ju redan.
För några år sedan lärde jag mig hela dansen utantill. Men jag konsentrerade mig speciellt på den bilden som tjejen i kostym dansar. Bara den lilla biten är tuff som fan att lära sigf, men jag satte den klockren. Dock glömt bort hälften idag, därför tänker jag spendera min kväll med att lära mig den återigen, så man kan köra den på The Tivoli...skämt och sido ;-)

Älskar honom!!


Kommentarer
Postat av: Joaquín

Det var inga snälla kommentarer precis han fick därinne.

2007-11-29 @ 15:42:12
Postat av: Jessica

Hmm..vad menar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback