Allmänt.

Jaha..då va det tisdag.
Jobbar kväll, så det är rätt skönt.
Tänkte dra ner och sola litta först..sen ut och gå min promenad. Tänkte ta med vovvarna.
Jag har gått ner ytterliggare ett kilo, och det är helt jävla underbart att se på vågen.
Jag tränar dock inte lika mkt som förr, eftersom jag blev för stor om armar och axlar. Min kläder passade ju inte mig längre, så jag la av med styrke och fortsatte med spinning och bodypump och lite sånt kuligt.
Men kör ingen jobbig diet eller så, utan bara kör på som vanligt, och ändå försvinner det kilo..det är "Najz"
=)
Fixade en "ny" tele igår. En k550i..helt perfekt för mina behov.
Bra kamera, man kan blogga via den, preciiis vad jag vill ha. Måste bara lära mig de först såklart. ;-)

Idag ska sebastian (han jag träffade på Herkules) ringa mig. För vi ska bestämma dejt imorron :-D
Japp..Oscar är ute ur bilden nu..trisst, men skönt att slippa ha allt velande runt mig, så nu kan jag gå vidare och söka efter kärleken. Så imorgon ska jag träffa en väldigt söt kille, och framför allt snäll...det jag "sett" av honom iaf.
Ska bli spännande...*s*
Han frågade mig om jag nervös. Jag sa nej..faktiskt inte. Jag har så svårt att bli nervös över sånna här saker.
Men sen när jag står en sekund från att träffa honom så kommer handsvetten, hehe. Han sa iaf att han va jättenervös, så då kan jag ju koncentrera mig på att lugna honom ist. *s*

Vet vad jag vill ha?
En Leguan...en stooor grööön leguan. Ja...ni hörde rätt. Jag må ha zoo hemma, men gud vad jag älskar djur.
Så vi får se om det händer i framtiden.

Alltså. Jag är vääääldigt inne på att åka över till tyskland imorron...med liam förståss. Så han ska få åka sin älskade båt..stora båt för första gången. Visst hade de varit mysigt? Gå på däck, äta gott, köpa ny parfym..bara chilla på båten! :-)
Isf ska syrran med. Men vi får se om pengarna räcker till. :-)


Nej..nu ska jag ta ett bad, sen promenixa ner till byn och sola.

Puss!

image407

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får man fråga hur mycket du gått ner totalt? Och vad var ditt mål från början?

2007-11-20 @ 17:54:38
Postat av: Emely

haha din lilla snobb du köper nya grejor hela tiden :P fin mobil föresten :) Pussar

Postat av: Jessica

Hmm..ja asså, jag har alltid haft lite extra former ända sen tonåren. Och när jag fick liam så blev de ju inte bättre. Jag va uppe i 80 kilo när jag av gravid med honom. Men mestadels va ju vatten på slutet, va väldigt svullen och stor "överallt"
Efter ca 2 ½ vecka efter förlossningen gick jag ner 16 kilo. Så dvs att jag vägde ca 64-65 kilo. Och dom sista kilona är sjukt svåra att bli av med. Så jag låg runt 64-65 under åren tills jag började träna på riktigt i vintras/våras. Och idag väger jag ca 57 kilo..och mitt mål för att jag ska vara totalt helnöjd är ca 54 kilo. Har vägt 54 kilo tidigare i mitt liv, hade dock lite ätstörningar då, men ack så vacker jag va, och dit vill jag igen. Dock inte sjukdomen, bara kilona :-)
Så mitt mål finns ju!
Oj vad det blev en lång historia på sin fråga.
Ha de!

2007-11-20 @ 19:38:39
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Sandra

Okej! Tack för ditt långa svar! Tycker att du ser fin ut, men man känner själv vad man trivs bäst med!

2007-11-21 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback