Abstinens!!





Ärligt. Kan inte med ord beskriva min högsta realistiska önskan på denna jord.
Att få "träffa" Michael J. Få se en konsert med honom.
Sitter och kollar på hans konsert live från Bucharest med albumet Dangerous. Hans bästa album någonsin, hans bästa turné någonsin, hans bästa tillstånd någonsin.
För er som inte sett denna konsert...vad väntar ni på. Även om ni inte är några större fans så kommer ni bli stumma av beundran. Det är så magisk, helt otroligt. Äckligt mkt folk, tyvärr får man se en del läskiga saker med avsvimmande människor och ja, hela köret. 3 personer klämdes till döds på den konserten. Galet, men tyvärr sånt som händer. Den här tjejen som får komma upp på scen till honom. Hon är så chockad, och så lycklig. Michael håller om henne hårt och hon bara skriker i hans öra hur mkt hur älskar honom. Han pussar henne på kinden och man ser hur hon njuter. Får tårar i ögonen varje gång jag ser de, för jag vet att det är exakt så jag gjort. När hon ska gå ner fårn scen så blir hon helt galen. Hon drar och sliter i michael och vägrar gå ner, så vakten tar henne på axlen och bär iväg henne medans hon skirker hur mkt hon älskar honom. Det är så vackert!
Alltså. Man får se närbilder av honom från alla vinklar från topp till tå. Och han e så ljuvligt vacker, så det finns inte.
Sättet han dansar på, sättet han ler, sättet han sjunger på, sättet han trivs på scen, sättet han gör sitt jobb på, sättet han ÄLSKAR det han gör. Allting syns så så så väl på denna konsert.
Han är såå vacker. Gud vad jag..ja..älskar denna människa. Varit kär och galen i honom sedan jag va ca 5 år sa min mamma. Ni skulle sett alla planscher jag hade på väggarna. Överallt va det fullt. Planscher, tröjor, kepsar, t-shirtar, speglar, bilder, gubbar, figurer, alla cd skivor..ja himmel. Jag va besatt. Skratta får ni lov att göra, men ovanför min säng hade jag en helt underbar plansch på honom tillsammans med hans panter. Och varje kväll pussade jag MJ gondatt på munnen, haha. Joo..jag va så kär. Och efter nåt år va där så mkt läppstift/läppsyl osv på hans mun, så det såg inte klokt ut. Alla mina vänner och pojkvänner har bara gett mig en massa MJ saker i julklapp, presenter osv. För det va ju bara sånt jag önskade mig.
Sooom jag håller på att leta efter en STOR tavla på MJ, som jag tänkte ha i stora rummet. Men fan vad det är svårt att hitta. Finns ju ingenstans :-( Ngn som vet var man kan hitta stora tavlor på sin älskade idol?? Vore snällt om jag fick tips.

Hans ögon, han händer, hans hår....*ååhh*

Jag bara babblar som fan om MJ, men kan inte låta bli. Är fortfarande förälskad efter alla dessa år, och den förälskelsen är inte nådig. Aldrig kännt så för en kille i hela mitt liv...ärligt!

Han är helt enkelt bara bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback