ZzZzZzZz..

Sitter fortfarande uppe. Men känner att jag verkligen vill de...*no coments*

Lillen sover som en stock, vilket jag oxå borde göra.
Men är ledig imorron, så kan sova hur länge jag vill...typ..tills liam vaknar vid 9 tiden.

Sen ska vi ta oss till stan...med buss..*orka* Även om det kan va skönt att slippa köra och hitta pakering och allt skit..faktiskt :-)
Ska shoppa lite till resan. Badsaker till lillen, och tröjor & shorts..och en massa annat *s*

Orkar inte berätta helgen bravader ikväll, får ta det en annan dag ;-)

Ska faktiskt nanna nu, så jag orkar upp vid 9 tiden, hehe.



We were young and dreams were new
and every word we said was true
any mountain we could climb
you made me feel alive
the first time in my life

Yes I remember love so beautiful
now I know my heart is breakable
but I remember love, the true meaning of
I remember, I rembemer ? love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback