Vaxning..

...gör ont!

Igår så gav jag mig på att försöka göra det själv.
Veet har nåt nytt i sortimentet. Ett vax som stelnar och blir till "strips" som man ska rycka av själv. Men asså, detta kladdiga vax som man ska forma så man kan ta tag i dem och kladdigt och jobbigt och ont gjorde de.
Nej fy fan, aldrig mer. Tacka vet jag riktiga strips. Så på fredag ska jag vaxa mig på "ego" i lund. Hela ben inkl bikinlinjen...*aj*..men måste få det gjort innan resa ;-)
Så på fre har jag väldigt fullt upp. Jobbar varje dag fram till fre, så hinner inte göra ett smack.
Men har lite tid på lördagen oxå, eftersom vi åker inte förrän kl 17.40...och är framme kl 22.30. Jävligt synd att vi missar en hel dag...riktigt tråkigt. Hatar sådan planering av resebolagen. Men men...vi är nog rätt trötta efter flyget & så. Antar att vi kommer gå ut efter att checkat in och så. Gå ut och äta en matbit och ta nåt gott att dricka :-)
För att sedan ladda upp inför morgondagen. *s*
Det jag fasar väääldigt mkt för är om det kommer bli dåligt väder. F****n säger jag då. Visst värmen ligger runt 30 grader där nere, men sooool är det man vill ha, en massa sooool!!


Igår blev det en massa shopping, en massa onödiga saker oxå, som jag bara inte kunde låta bli. Som en elektrisk ögonfransböjare, haha. Som värmer, och gör att resultatet blir långvarigt. En elektisk ögonbrynsplockare. Prövade den igår...helt okej faktisk ;-) Köpte en massa hudkrämer för mitt känsliga ansikte.
Sen kunde jag INTE låta bli att inskaffa en massa produkter av mitt favoritmärke "Hawaiian Tropic"...bara älskar de.
Har ju redan 2 likadana cocos oljor 
Men denna gången fick de bli lite annat smått och gott oxå,

Den rosa där t.ex har jag. Det är en sådan kräm som luktar (även den oxå) cocos. Den smörjs på efter solningen, för att bevara den bruna huden och samtidigt återfukta den.
Sen köpte jag en Beach balm, som oxå luktar helt underbar cocos (älskar cocos doft) som man smörjer på innan solningen. Den påskyndar brännan och samtidigt ge huden näring och gör att färgen sitter i längre.
Sen köpte jag en Cool aloe gel "After sun" Om det skulle vara så att vi råkar bränna oss *s* Så har man den med aloe vera som svalkar och ger näring åt huden.
Japp..som sagt. Älskar det märket! :-)

Köpte en flytväst, en massa t-shirtar..en sverige tröja, hehe. 2 oliak kepsar till mini, badshorts, solkrämer, tandborst reseset med snoopy på...såklart till Liam.
Han blev så glad av allt han fick. Och han pratar om resan väldigt mkt, så vi vet han ser fram emot de :-)

Nu kallar han för fullt från badrummet. Skummet är fyllt upp och vi ska bada!

Vi höres sen! =)

Puss 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en skön semester hoppas ni får det mysigt du verkar vara en super Mamma till din son Älskar att läsa om er! =)
Trevlig resa

2007-05-30 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback