Vardagsmat.

Hej svej!

Visst kom det med posten igår *ler*
Så nu är det bara att vänta....vilket jag hatar! :-P

Kom på att jag fassen glömt berätta att jag ju fått mina skor...hur kan jag glömma en sån sak?
;-) Och dom är sååååååå fina...*stolt* Vill ju knappt använda dom...haha...vill inte dom ska bli slitna ;-)

Igår tyckte jag liam va lite varm. Och under tiden jag jobbade fick jag en massa mess av Alex. Liam e varm, liam kan inte hålla sig vaken, liam har feber, liam har kräkt....och den ångesten i kroppen att inte kunna göra nåt är jobbig. Så jag skyndade mig som fan efter stäning hem till alex och hämtade trollet som låg nerbäddad skållhet i soffan. Vi åkte hem och han la sig rätt snabbt, och somnade. Gav honom lite stolpiller och bäddade ner honom.
Natten va lugn och skön som tur e..och nu sitter han och äter frukost och kollar på Nalle puh i min säng.
Fortfarande varm och slö...putte min!
Jag tror oxå att han är känslig/allergisk mot ngt...vi har redna kollat upp allt med allergier, men jag tänker be dom göra det igen...för det va 1 år sedan sist. Vårdcentralen är ju inte kända för sin enagemang på att kolla barn direkt.
Idioti!

Min systers pojkvän Eldarhar fått äran att vara med i Rix Fm "Pirates of the carribean" tävlingen....en resa till Singapore. Inte helt fel. Dom ringde honom, och det är ju en stor grej..tycker jag iaf. Så han ska stå på stortorget och dela ut glass, så fort den förbaskade solen tycks komma fram. Så rösta på honom..."Eldar"..nog inte många som heter så i tävlingen ;-) HEJA ELDAR!
Eldar pluggar till  produktionsledare -media på högskolan. Han är riktigt duktig med allt den grabben. Har man problem ngn gång så ringer man honom. Han fixar och trixar med allt från elektronik till blommor, haha. Nja..inte riktigt, men nästan. Han e duktig på att rita...här är ett exempel som enligt honom inte va riktigt klart, men gillar den som fan ändå.

image174

Har tagit en X-tra tid idag på jobb...få timmar, men det är alltid nåt. Men det är inte förrän på kvällen.

Sen har jag tagit en extra tid på måndag oxå. Behöver allt jag kan få nu inför resan ;-)
Känner stressen börjar komma, även om jag inte borde göra de. Kan faktiskt handla allt på en dag..det mesta är till liam, för jag har gått om sommarkläder och sommarskor redan. *IHH* Vad jag längtar!

Nej nu ska jag och liam bada, sen ska jag ner och köpa lite mediciner till oss bägge.

Hahahaha...Liam kom nyss gående med mina trosor på sig..*ASG* Igår kom han gåendes med mina pumps..haha Gud vad jag älskar honom. =)

Nej nu måste jag kila....Liam kallar! Varmt bad....skönt!

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad är det du har väntat på som kom med posten??? Man blir ju lagom nyfiken.

2007-05-09 @ 15:07:50
Postat av: Millia

Jodå my man is a good man :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback